IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

What do you meen ?.[ open voor riverclan ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10994
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

What do you meen ?.[ open voor riverclan ] Empty
BerichtOnderwerp: What do you meen ?.[ open voor riverclan ] What do you meen ?.[ open voor riverclan ] Emptywo nov 12, 2014 7:45 pm

Snel krabbelde de grijze poes  op . Stilte was het enige  wat je kon horen op deze eindeloze vlaktes , die zich om haar heen verspreidde . "Waar ben ik " was het enige wat de poes kon uitbrengen . Ze rook geen enkele geur van prooi of leven . Leegte , leegte was het enige wat de poes herkende . De leegte die haar hard vulde met niks . heel even sloot de poes haar ogen denkend aan vroeger , haar familie , vrienden en aan iedereen om wie ze gaf . Haar clan , de clan zoals hij vroeger was . Natuurlijk hield ze van de clan van nu en zo ze die beschermen tot ze haar laatste adem zou uitblazen . Ze opende haar ogen toen een bekende geur in haar neus prikte , ze zag een grijze kater staan "Pap!" miauwde ze , tot ze besefte wat het betekende "Ben ik dood , of ..." Ze hield op toen de grijze kater haar het zwijgen oplegde met een zwiep van zijn dikke staart , de poes huiverde , ben ik dood ? maar voor ze verder  iets kon zeggen verdween de kater in de schaduwen "Pap!" schreeuwde ze verward terwijl het geluid van de rivier steeds dichterbij kwam "pap!"schreeuwde ze nogmaals doorzichtige tranen rolde over haar ruwe wangen , terwijl ze wild om zich heen krabde maar ook de geur van de kater vervaagde .  Wolfstar sperde haar ogen wijd open en kneed de aarde onder haar poten fijn "pap?"  zuchtte ze . De geluiden van slapende katten , stomend water en prooi stelde haar gerust "het was maar een droom , een stomme droom " dacht de poes amper merkend dat er iemand aan kwam ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/

What do you meen ?.[ open voor riverclan ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» The fight [ open voor Riverclan]
» Ik zoek katten voor Darkpaw. (Riverclan.)
» The first Ceremonie. {Open voor Tc}
» Last time (Open voor WC)
» Preystealer ? [ open voor tc]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: RiverClan-