IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

a long way to go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10560
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

a long  way  to go  Empty
BerichtOnderwerp: a long way to go a long  way  to go  Emptyzo okt 05, 2014 8:53 pm

Duisternis vulde de grot en nergens was een glimp van silverpelt te zien de geur van bloed hing in de lucht en het gekrijs van honderden katten galmden langs de muren van de grot , toen een woest gegrom van achter  het witte poesje deed omkijken , toen tanden haar keel door beten en ze het uit krijsten en de dood onder ogen zag ...
Icepaw schrok wakker en keek angstig in het rond , het was maar een droom gewoon een stomme droom . Het begon licht te worden merkte het wit grijze poesje op , en stond op. Er lag een laagje ijs over het gras , normaal zou het koud aanvoelen maar daar had de aprentice nooit last van gehad , sommige katten hadden haar daar vaak op aan gekeken .Ze trippelde richting de naar de leader's den om te kijken of haar mentor al wakker was ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw
Administrator
Nightpaw

PROFIELAantal berichten : 524
Punten : 11221
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda
Accounts : Nightpaw
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 7 moons right now
Partner: Wanna try?

a long  way  to go  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a long way to go a long  way  to go  Emptyma okt 06, 2014 6:22 pm

Ze hoorde geritsel. Scherp. Dichtbij. Wie kwam haar nu weer wekken? Ze moesten echt eens oppassen... Een klein, wit-grijs poesje stond in de opening van haar Den. Brommend stond de zwarte poes op, als een enorme shaduw. Haar amberen ogen fonkelden gevaarlijk. Het was Icepaw maar, haar Apprentice. Geen enkele andere kat wou haar hebben, dus moest zij het poesje trainen. Ze had liever een sterkere Apprentice gehad. Maarja, Apprentices moesten getraind worden. De Apprentice kwam iets dichterbij. "Het is midden in de nacht, gek!" blies onze Dark met gesloten ogen. Spuugdruppels vlogen in het rond. Darkstar keek haar hijgend aan. Ze mocht dan wel zwanger zijn, en dus binnenkort kittens verwachten, maar ze was niet zwak. En dat mocht Icepaw weten. "Nou, staar me niet zo aan, gaan we nog trainen of wat?" Waarna Dark, haar gevoelens verbergend, de Den uitrende. Mét kittens in de buik.
The good side isn't the good guy after all
Terug naar boven Ga naar beneden
http://izza-art.deviantart.com/
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10560
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

a long  way  to go  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a long way to go a long  way  to go  Emptyma okt 06, 2014 10:06 pm



Icepaw staarde haar mentor even dacht ze dat ze aan het slapen tot dat ze haar mond opende  "het is midden in de nacht, gek !"siste de zwarte poes  die haar ogen opende "nou staar me niet zo aan ,gaan we nou nog trainen of wat ?"Icepaw draaide zich om en trippelde de den uit om de leader de ruimte te geven om wakker te worden en de den uit te gaan , zou ze haar mentor vertellen over haar dromen , en over het feit dat ze het nooit koud had ? Icepaw knikte in zichzelf dit moest ze weten niet dat het zo belangrijk was maar misschien was ze wel ziek!. Icepaw schudde die gedachten van zich af ze was niet ziek er was niks aan de hand ! "darkstar ?" vroeg de aprentice "de reden waarom ik je wakker heb gemaakt is ... is ik had nachtmerrie en ik daarna echt niet slapen deze nachtmerrie heb ik al nachten lang , het betekend niks maar ik voel geen kou ben ik ziek ? "
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw
Administrator
Nightpaw

PROFIELAantal berichten : 524
Punten : 11221
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda
Accounts : Nightpaw
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 7 moons right now
Partner: Wanna try?

a long  way  to go  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a long way to go a long  way  to go  Emptydi okt 07, 2014 12:28 pm


"Darkstar?" begon het poesje voorzichtig. Dark zuchtte. Wat NU weer? "De reden waarom ik je wakker heb gemaakt is... Is, ik had nachtmerrie en ik kon daarna echt niet slapen, die nachtmerrie heb ik al nachten lang, het betekend niks, maar ik voel geen kou ben ik ziek?" De zwarte poes verstijfde na deze woorden. De Medicine Cat hád een voorspelling gehad, de dag vóór Icepaw werd geboren...  Maar dat kon niet... Dark mompelde vlug iets, wat Icepaw ongetwijfeld kon verstaan, maar het kon haar niets schelen. "IJs ontdooid, maar deze kat niet..." Voordat haar Apprentice hierop kon reageren, meldde de Leader: "Genoeg gelanterfant, nu gaan we trainen!" Snel sprintte de Leadster weg, zodat Icepaw haar wel móést volgen. Zelfs Apprentices met voorspellingen moesten getraind worden! ShadowClan kon geen zwakke katten gebruiken, zelfs niet als ze speciaal waren! Vlug, voor de rand van het kamp, draaide de zwarte kattin zich om, zodat Icepaw op haar botste. "We gaan nu het kamp uit, naar de Crowplace. Daar gaan we vechttraining houden. Ik verwacht volle meewerking van je. Als je dit niet doet, zullen er maatregelingen volgen. Luisteren dus." Dark grinnikte binnensmonds. Haar kittens moesten eens weten!
The good side isn't the good guy after all
Terug naar boven Ga naar beneden
http://izza-art.deviantart.com/
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10560
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

a long  way  to go  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a long way to go a long  way  to go  Emptydi okt 07, 2014 9:59 pm

Darkstar verstijfde merkte het witte poesje op , waar dacht de zwarte poes aan ? ben ik dan echt ziek ? Icepaw dacht terug ze was gister inderdaad niet lekker ! Het liefst was het poesje weg gerend tot haar mentor eindelijk haar bek open trok "ijs ontdooid maar deze kat niet ..." mompelde ze nadenkend , maar voor dat Icepaw haar bek open kon trekken om iets te vragen sprong de poes op "Genoeg gelanterfant, nu gaan we trainen!" Icepaw staarde de poes aan waarom verandert ze van onderwerp,het maakt me niet uit ik kom er achter kostte wat het kost ! Dacht de leerling woest.Maar zag dat haar mentor was weg gesprint naar de rand van het kamp , Icepaw volgde haar met gemak toen de leadster zich plotseling omdraaide en Icepaw met een klap tegen haar haar flank op botste .We gaan nu het kamp uit , naar de crowplace.  daar gaan we vechttraining houden.Ik verwacht volle mee werking van je . Als je dit niet doet zullen er maatregelen volgen.Luisteren dus. Icepaw staarde haar leadster aan , woest alsze was , wat had deze poes te verbergen? Had het te maken met het feit dat Icepaw's vader een verrader was , maar haar vader was toch ook slecht ? . "ik ga nergens heen tot jij me verteld wat hier speelt!"schreeuwde ze woest ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw
Administrator
Nightpaw

PROFIELAantal berichten : 524
Punten : 11221
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda
Accounts : Nightpaw
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 7 moons right now
Partner: Wanna try?

a long  way  to go  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a long way to go a long  way  to go  Emptywo okt 08, 2014 4:44 pm

"Ik ga nergens heen tot jij me verteld wat hier speelt!" Dark werd nu woest. En als ze woest werd, moest je uitkijken. "En jij bent hier niet in rang mij te commanderen! Jij gaat luisteren, en wel nu!" Toen Icepaw haar bleef aankijken, blies Dark woest en liet haar klauw fel over de kop van de Apprentice gaan. Ze zou wel vertellen dat er een indringer was geweest. Plotseling kwam het besef. Ze leek echt op haar vader... Verdwaasd keek ze het poesje aan. Bloed stroomde over haar poot. Langzaam kwam ze weer bij haar positieven. "We gaan trainen. Daar ben ik je mentor voor. Trainen. Nu. Ja, trainen dus. Hahaha, trainen. Trainen, ok, we gaan trainen." Dark sprak altijd een beetje raar als ze een déjà vu had gehad. Alleen wist Ice dit niet. Ze kon dus een beetje raar reageren, en daar zette Dark zich schrap voor. Ze was niet bang voor een miezerige Apprentice als deze. Dat kwam ervan. Moest ze maar niet zo brutaal doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://izza-art.deviantart.com/
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10560
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

a long  way  to go  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a long way to go a long  way  to go  Emptywo okt 08, 2014 5:02 pm

a long  way  to go  EmptyOnderwerp: Re: a long way to go    a long  way  to go  EmptyVandaag om 5:01 pma long  way  to go  Empty a long  way  to go  Quote10 a long  way  to go  Edit10 a long  way  to go  Delete10 a long  way  to go  Ip10


Icepaw keek haar mentor woest aan En jij bent hier niet in rang mij te commanderen! jij gaat luisteren en wel nu!"schreeuwde leadster woest , maar Icepaw bleef haar aan kijken en was niet van pan een stap te verzetten tot haar mentor uitleg gaf . Plotseling zette de zwarte poes haar nagels uit . Icepaw voelde nagels over haar gezicht schrapen en ze kneep haar ogen dicht voor nog een klap maar die kwam niet . Icepaw's ogen vlogen open en ze zag Darkstar haar geschokt aan kijken."we gaan trainen, daar ben ik je mentor voor. nu ja dus trainen.haha,trainen, ok, we gaan trainen " miauwde de poes snel . Woede rees vanuit Icepaw's poten omhoog . Bloed stroomden voor haar ene oog en spatten op de grond " je lijkt  echt  op je vader!" Schreeuwde het poesje kwaad "ik snap waarom Wolfstar je de rug toe heeft gekeerd , ja ik zag jullie wel bij de grens ik was het kamp uit geslopen , tiran !" Icepaw draaide zich woest om en sprintte weg . Maar merkte dat haar mentor achter haar aan liep ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw
Administrator
Nightpaw

PROFIELAantal berichten : 524
Punten : 11221
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda
Accounts : Nightpaw
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 7 moons right now
Partner: Wanna try?

a long  way  to go  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a long way to go a long  way  to go  Emptyza okt 11, 2014 10:37 am

"Je lijkt echt op je vader!" De poes gromde boos. Er kon best veel bij haar, maar dat niet. "Ik snap waarom Wolfstar je de rug toe heeft gekeerd, ja ik zag jullie wel bij de grens ik was het kamp uit geslopen, tiran!" Ze rees haar klauw op en liet deze keihard op het poesje neerkomen. Een hevig bloedbad volgde. Maar Dark kon er niets aan doen, ze keek een beetje dommig naar de poes, bijna bezwijkend onder het gewicht van het bloed. Na een perfecte timing, krijste ze keihard: "Kom gauw! Wie heeft dit gedaan! Als ik de dader vind he, oh wee..." Grijzend keek de zwarte Leadster hoe het aantal katten toestroomden. Snel toverde ze haar "oh nee wat erg" gezicht tevoorschijn. "Degene die dit gedaan heeft moet nu naar voren komen, zodat de schade beperkt kan blijven." De Medicine Cat kwam aanrennen met kruiden in de bek. Een aantal toeschouwers keken geschokt, anderen ongelovig. Dark zou deze moeten overhalen, en als ze dat niet deden, vermoorden. Er zat niets anders op. Om de Clans te veroveren, zouden er doden moeten vallen. En Dark zou er alles aan doen dat zij ongeslagen bleef.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://izza-art.deviantart.com/
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10560
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

a long  way  to go  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a long way to go a long  way  to go  Emptyma okt 13, 2014 10:55 pm

Icepaw snakte naar adem , scherpen nagels door boorde haar pels en sneden door haar vlees . Het witte poesje viel met een klap op de grond haar ogen tot speetjes geknepen wachtend op de genade klap . Hier eindigde het vermoord door haar eigen mentor!.Maar er kwam geen genaden klap , maar ja ze zou toch sterven aan haar verwondingen . Ze opende haar ogen nog altijd naar adem snakkend en haar nagels in de aarde geboord , pijn krampen trokken door haar lichaam . Ze  keek omhoog en zag haar mentor staan bloed kleurde haar poot ,ze glimlachte vals wacht maar , wacht maar tot je clan er achter komt .dacht het witte poesje . Maar Darkstar's glimlach veranderde in een geschokt gezicht had ze spijt van wat ze had gedaan ? . "kom gauw! Als ik de dader vind he, oh wee..." schreeuwde de leadster en al gouw was het kamp gevuld met katten . Icepaw kon nog maar net het geschokt gekrijs horen , maar hoorde voor al het geluid van stromend bloed en het kloppen van haar hard in haar keel . mam kom me halen alsjeblieft . bad de aprentice in stilte naar de starclan "het is nog niet jou tijd..." galmde een stem door haar hoofd" ijs ontdooid maar deze kat niet ..." Icepaw schrok op dit had darkstar ook gemompeld "Degenen die dit gedaan heeft moet nu naar voren komen, zodat de schade beperkt kan blijven."  schreeuwden Darkstar , Icepaw voelde iets hevig prikken op haar nek en rook de geur van kruiden de medicine cat moest zijn aan gekomen . Icepaw opende haar ogen weer en meende een schim te zien aan de andere kant van het kamp , een kater zijn witte vacht besmeurd onder het bloed "pap?" mompelde het poesje zacht . Nieuwe energie stroomde door haar aderen waar kwam het vandaan ? Ze stond wankelend op en keek haar leader recht in de ogen aan "stap dan naar voren , moordenaar !" schreeuwde de aprentice "Ik ben weg ! , maar ik kom terug deze clan bestaat alleen maar uit verraders!". Het witte poesje trippelde met moeite en met pijn het kamp uit wetende dat ze zou sterven met dezen wonden en ze nog altijd in poten van starclan was , eigenlijk zou de medine cat er naar moeten kijken . maar dan moest ze terug , had ze eigenlijk wel een keus ze was vertrokken en dus bleef ze ook weg ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

a long  way  to go  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a long way to go a long  way  to go  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

a long way to go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Long time ago {+Whirlpool}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: ShadowClan-