IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Two Fire's One Flame [+Firestar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Firepaw
Medicine Cat Apprentice
Firepaw

PROFIELAantal berichten : 18
Punten : 10368
Registratiedatum : 15-11-14
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 8 moons
Partner: Stole my burning heart en you will be love my flames

Two Fire's One Flame [+Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Two Fire's One Flame [+Firestar] Two Fire's One Flame [+Firestar] Emptyzo nov 16, 2014 7:22 pm

Just one kiss and I will be hooked to her fire
her flames are surrounding me now.

Rustig liep de jonge apprentice de Medicine Cat dan uit,het was meer hinkelen dan echt stappen. Zodra ze op de open plek in het camp kwam ademde ze opgelucht uit. Ze hinkte naar de prooistapel waar ze een muisje vandaan nam en hinkte naar een rustige plek. Ze was mee dat ze groter werd sterker geworden en door de spieren die zich hadden gevormd was ze ook breder geworden. De jonge poes had leren 'lopen' op drie poten en nu kon ze het al een langere tijd volhouden dan eerst. Rustig knabbelde ze aan haar muisje en keek het camp af en toe rond. Het was vrij rustig en er was nog niet echt wat gebeurt,er waren ook weinig gewonden katten,langs de ene kant was dat goed,maar langs de andere kant weer niet,zo kon ze weinig leren. Terwijl ze in gedachten verzonken at merkte ze niet dat een kat haar kant op kwam.

+ Firestar
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10960
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

Two Fire's One Flame [+Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Fire's One Flame [+Firestar] Two Fire's One Flame [+Firestar] Emptyzo nov 16, 2014 7:32 pm

Firestar pakte een muis van de stapel verse prooi en liep daarmee naar zijn gebruikelijke plek, voor zijn hol. Hij keek verveeld het kamp rond. Eerlijk gezegd had hij zin in een goed gesprek, en niet dat slappe gelul wat sommigen soms uitkraamden. Toen zag hij Firepaw, de Medicine Cat Apprentice naar de hoop prooi lopen. Ahoewel, je kon het beter hinken noemen.. Firestar keek met medelijden toe. Hij vond het sneu hoe de jonge poes een poot had gebroken, en nooit een warrior zou kunnen zijn. Gelukkig had ze haar kwaliteiten gevonden in het leven van een Medicine Cat, toch? Firestar zag haar een muis van de hoop verse prooi pakken. Hij keek naar zijn eigen muis en pakte deze op. Hij liep in rustige passen op het rode poesje af. 'He Firepaw, Hoe gaat het?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Firepaw
Medicine Cat Apprentice
Firepaw

PROFIELAantal berichten : 18
Punten : 10368
Registratiedatum : 15-11-14
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 8 moons
Partner: Stole my burning heart en you will be love my flames

Two Fire's One Flame [+Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Fire's One Flame [+Firestar] Two Fire's One Flame [+Firestar] Emptyzo nov 16, 2014 7:39 pm

Just one kiss and I will be hooked to her fire
her flames are surrounding me now.

Geschrokken keek de rode poes even op,al snel kalmeerde toen ze zag dat het de leader Firestar was. 'He Firepaw, Hoe gaat het?' Vroeg de kater. “Het gaat,ik heb de laatste tijd weinig te doen. En met u Firestar?”, vroeg ze beleefd en keek hem met een glimlach aan. “Kom er gezellig bij”,zei ze er nog snel achter,het zou toch onbeleefd zijn als ze dat niet had gevraagd? De poes at de laatste stukjes van het muisje op waar ze even rustig op kauwde en vervolgens inslikte. Ze ging recht zitten en krulde daarbij haar pootjes onder haar buik dat wat moeizaam liep en sloeg haar staart er beschermend over. Met haar blauwe ogen keek ze de kater rustig aan,nog steeds met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10960
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

Two Fire's One Flame [+Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Fire's One Flame [+Firestar] Two Fire's One Flame [+Firestar] Emptyzo nov 16, 2014 7:52 pm

Het rode poesje keek even geschrokken op, maar kalmeerde toen ze hem zag. “Het gaat,ik heb de laatste tijd weinig te doen. En met u Firestar?” Het woordje 'u' liet Firestar weer een oud voelen, en gerespecteerd. “Kom er gezellig bij” Zei de poes tegen hem. Firestar grinnikte even. 'Met mij gaat het ook goed.' Hij gaf meteen andwoord op haar tweede vraag. 'Ik wou net gaan vragen of ik er bij mocht, doe jij het al!' Hij glimlachtte erbij en ging met zijn muis tegenover Firepaw zitten. Hij nam een bescheiden hap van de muis, en slikte deze door. 'Hoe gaat het als Medicine Cat Apprentice? Verloopt je training goed?' Hij wist dat deze poes het leven als Medicine Cat wel aankon, maar wist dat daar tegenover wel een zware training volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Firepaw
Medicine Cat Apprentice
Firepaw

PROFIELAantal berichten : 18
Punten : 10368
Registratiedatum : 15-11-14
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 8 moons
Partner: Stole my burning heart en you will be love my flames

Two Fire's One Flame [+Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Fire's One Flame [+Firestar] Two Fire's One Flame [+Firestar] Emptyzo nov 16, 2014 8:03 pm

Just one kiss and I will be hooked to her fire
her flames are surrounding me now.

'Met mij gaat het ook goed.' Gaf de leader als antwoord,ze knikte goedkeurend met een glimlachje. 'Ik wou net gaan vragen of ik er bij mocht, doe jij het al!' Firestar gaf meteen antwoord waarna de kater glimlachte. “Tja,wat zal ik zeggen,ik kan gedachten lezen?” Antwoordde de poes plagen en met een grote glimlach. De leader nam een bescheiden hapje van zijn muisje dat de poes nog harder liet glimlachen. 'Hoe gaat het als Medicine Cat Apprentice? Verloopt je training goed?' Ze was een beetje verrast door zijn vraag,al had ze het verwacht. Haar herstel periode was vrij zwaar en de Medicine Cat had zelf voorgesteld om haar leerling te worden,de poes had moeilijk kunnen weigeren,en de training startte,en echt een makkie was het niet. “Het gaat,het is natuurlijk wel een hele boel dat ik moet kennen,en dat valt niet echt mee,maar liever dat dan dat ik misschien wel nooit iets kon doen.” Gaf ze kalm als antwoord,de laatste tijden was ze erg goed geworden in dingen verborgen te houden,net zoals wat ze zei klopte niet echt alles. Ze had veel moeite en regelmatig nog last van haar achterpoot dat er voor zorgde dat ze vaak erg moe was omdat ze niet kon slapen,en haar mentor mopperde dan ook vaak op haar en als haar mentor gefrustreerd raakte kreeg de poes op haar kop,en daar kon ze haar mentor geen ongelijk op geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Two Fire's One Flame [+Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two Fire's One Flame [+Firestar] Two Fire's One Flame [+Firestar] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Two Fire's One Flame [+Firestar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Why now ! [Firestar]
» So we meating again ? [ firestar]
» Fishy - {Firestar} -
» "First" training [&Firestar]
» And we meet again {Firestar}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: ThunderClan-