IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Why now ! [Firestar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Why now ! [Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Why now ! [Firestar] Why now ! [Firestar] Emptyza feb 07, 2015 8:14 am

Ongerust glipte de poes door de loofbomen , ze mest Fire spreken ! . Met een schok besefte de poes dat ze wel heel graag bij de thunderclan leader wou zijn . Ze bleef stil staan toen een kramp in haar maag haar adem verstokte . Ze verstijfde toen er nog een volgde . Haar buik was al opgezwollen en ze wist dat het niet lang zou duren voor haar eerste nestje geboren zou worden ! . Ergens wou ze niet naar Fire toe , wat zou ze moeten zeggen ? , de kater ist al dat ze zwanger was maar niet van wie . Ergens hoopte ze dat hij het niet zou vragen . "Geef nou maar toe Wolf je hebt gevoelens voor de rode kater !" Dacht ze gestrest ,, maar de kits waren van memphis ! , of niet ? . Wat zou ze moeten zeggen als de kits van Fire waren ? . Twee leaders , wat zou de starclan er wel niet van denken ! . Riverclan , thunderclan en kittypet bloed in een kitten ? . Ze sloot nadenkend haar ogen toen nog een kramp volgde . Nee niet nu ! Met een schok besefte de poes dat de kits geboren zouden worden .

srry ik heb het wat versneld hoop dat je het niet erg vind ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10873
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

Why now ! [Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why now ! [Firestar] Why now ! [Firestar] Emptydi maa 03, 2015 4:09 pm

Firestar begroef de muis die hij net had gedood, om deze later op te halen. Het was voor de tijd van het jaar een prachtige dag. De zon scheen vanaf hoog in de hemel en verlichte het woud. Een koele bries wist Fire zijn warme vacht wat af te koelen. De vuurrode kater stak zijn neus in de lucht en ving vele sporen van klein wild op, van katten en wat van Riverclan. Wacht, riverclan? Firestar snoof de lucht nog eens goed op en herkende de lucht van Wolfstar. Wat deed ze hier? Ze liep gevaar! De clan wist immers niet hoeveel de poes voor hem betekende. Hijzelf eigenlijk ook niet.. Hij wist niet of hij wel van een andere clanleader mocht houden. Of hij wel gevoelend mocht hebben voor Wolfstar. Waarom had de Starclan hem nog niet gestraft? Firestar schudde het van zich af en concentreerde zich weer op Wolfstar. Ze was dichtbij. De clanleader volgde de lucht van de poes waar hij misschien iets te graag bij wou zijn, tot hij uiteindelijk geluiden hoorde. Hij rook ook bloed, maar niet dat van een kat die gewond raakte, maar van een kat die aan het bevallen was. Hij had dit al vaker geroken, toen hij in de kraamkamer toekeek hoe een moederkat beviel, maar nu waren het misschien wel zijn kittens, toch? Firestar sprong het struikgewas uit, en zag daar Wolfstar. 'Wolfstar.. Wat is er?' Hij wist dat dit een overbodige vraag was, maar wou het van haar horen.

~Sorry dat ik het echt zo extreem lang heeft geduurd! Zal het nooit meer doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Why now ! [Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why now ! [Firestar] Why now ! [Firestar] Emptydi maa 17, 2015 8:20 pm

Nog een pijnscheut trok door haar heen , ze zag Fire haar aankijken . Zou ze het hem vertellen , had ze wel een keus . Ze sloot haar ogen en vervolgde "De ... de kits komen . Ik moet naar Riverclan ! " hijgde ze . Ook al wist ze niet van wit de kits waren maar ze moesten in riverclan geboren worden ! . Moeizaam stond ze op , maar zakte bijna door haar poten . Vol pijn liep ze verder , ze moest Riverclan halen !. Zou ze het halen ? ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10873
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

Why now ! [Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why now ! [Firestar] Why now ! [Firestar] Emptyma maa 23, 2015 6:28 pm

"De ... de kits komen . Ik moet naar Riverclan ! " Hijgde Wolfstar. Firestar keek de poes verbaasd aan. 'Wat? Kits van wie? En wat doe je dan bij de Thunderclan!..' Hij drukte zijn snuit in haar zij, hopend dat hij haar op de een of andere manier wat kracht zou geven. Zouden het zijn kits zijn? Stiekem hoopte hij van wel, maar het kon niet. Het mócht niet. Dat zou de Starclan ten eerste nooit goedkeuren, en dan zou zijn clan niks mogen weten.. Waar hij wel zeker van was was dat hij haar wou helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Why now ! [Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why now ! [Firestar] Why now ! [Firestar] Emptyma maa 23, 2015 9:56 pm

"Ik..ik,, je spreken . " Weer zakte de poes door haar poten en viel op de grond . Ze mest en zou har kits ter wereld brengen op riverclan grond ! . Maar wat als dat niet zou gebeuren ? . Wat als fire de vader was ?. Waar zouden haar kits dan moeten opgroeien ?.

Kalm keek de poes naar haar kits , zo ls ze er kalm bij lagen . Weet voelden ze de onheil komen . Wie was de vader ?! . Had ze ooit gevoelens gehad voor memphis ? . Wanneer zou ze Fire de waarheid vertellen ?! . Het moment leek eeuwig te duren tot ze haar bek opentrok "Fire er is iets wat ik je moet vertellen .."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Why now ! [Firestar] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why now ! [Firestar] Why now ! [Firestar] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Why now ! [Firestar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» And we meet again {Firestar}
» So we meating again ? [ firestar]
» Fishy - {Firestar} -
» "First" training [&Firestar]
» Two Fire's One Flame [+Firestar]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: ThunderClan-