IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Hunter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Moonlight

Moonlight

PROFIELAantal berichten : 28
Punten : 10410
Registratiedatum : 05-11-14
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 10 Moons
Partner:

Hunter Empty
BerichtOnderwerp: Hunter Hunter Emptywo nov 05, 2014 8:38 pm

De zilveren kat stak af tegen het gras, maar doordat het zo hoog was kon Moon zich er nog wel in verbergen. Hij liep traag door zijn poten gezakt, dichter naar het konijn toe. Maar deze hoorde hem en ging er vandoor. Meteen zette Moonlight zich af en zette de achtervolging in. Hij was snel. Het was duidelijk gezien dat de kater meer gebouwd was om te rennen dan om te vechten. Hij had het konijn al snel ingehaald en maakte het met een felle tik dood. Hij nam het dier in zijn bek, groef een kuil en gooide het dode konijn erin. Hij schoof het gat weer dicht. Zo, die zou hij zo op komen halen. Moonlight draafde lichtjes door over de vlakte, opzoek naar meer prooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graycloud

Graycloud

PROFIELAantal berichten : 57
Punten : 10557
Registratiedatum : 26-09-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Rozenburg
Accounts : Firestar (Leader Tc)
Darkpaw (Rc)
Nightpaw (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 25 Moons
Partner:

Hunter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunter Hunter Emptyzo nov 09, 2014 9:54 am

'Vossenstront!' Schold Graycloud naar het konijn dat zojuist was ontsnapt en nu vrolijk zijn hol in huppelde. Ze kon net zo goed voor het hol staan gaan wachten tot die beesten zichzelf eventjes vrolijk opdiende, om mee te gaan naar het kamp en op de hoop verse prooi te gaan liggen. Een goede jager was iets wat niet in Graycloud haar woordenschat voorkwam. Ze zuchtte even geïrriteerd. Ze was sneaky en snel maar op het moment dat er een prooi voor haar neus lag liet ze die ontsnappen. Mischien kwam het omdat ze het zielig vond, maar je moet toch eten? Graycloud trippelde de heidegrond verder af op zoek naar een geschikte prooi. Plots vulde een bekende geur haar neus. 'Moonlight!' Dacht ze enthousiast. Een van de weinige katten die haat niet als een hoop dode bladeren aankeek en haar de kont achterna schold. Ze besefte dat Moonlight bovenwinds liep en haar dus niet kon ruiken. Ze ging in sluiphouding en sloop zachtjes op de zilvere kater af. Toen ze net een paar vossenlengtes van hem af was stapte ze op een takje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Moonlight

Moonlight

PROFIELAantal berichten : 28
Punten : 10410
Registratiedatum : 05-11-14
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 10 Moons
Partner:

Hunter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunter Hunter Emptyma nov 10, 2014 9:40 am

Een eekhoorn. Zelf hield hij niet zo van eekhoorns, maar hij kende niet het lievelings eten wat elke kat uit zijn clan. Hij kon het beest dus ook wel vangen. Iemand zou het vast wel lekker vinden. Moonlight zakte door zijn poten en sloop door het gras op het dier af. Maar toen werd hij zich bewust van een andere aanwezigheid. Iemand besloop hém. Hij was er bijna zeker van. Hij draaide één oor naar achter en hoorde toen een takje kraken. Meteen sprong hij op, draaide zich in de lucht om en landde vol op de kat, die hij meteen tegen de grond drukte. Maar hij kende haar, het was Graycloud. Meteen sprong hij van haar af en keek haar schuldig aan. "Sorry! Ik wist niet dat jij het was..." Shit, zou ze boos zijn? Moon hoopte van niet. Hij kon er niet goed tegen als katten boos op hem waren. Hij wilde vrienden. Maar aan de andere kant ook weer niet. Hij wist niet goed wat hij wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graycloud

Graycloud

PROFIELAantal berichten : 57
Punten : 10557
Registratiedatum : 26-09-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Rozenburg
Accounts : Firestar (Leader Tc)
Darkpaw (Rc)
Nightpaw (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 25 Moons
Partner:

Hunter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunter Hunter Emptyma nov 10, 2014 7:24 pm

Graycloud werd tegen de grond gedrukt door een verbaasde Moonlight die meteen daarna van haar af sprong. "Sorry! Ik wist niet dat jij het was..." Stamelde de kater tegenover haar. Graycloud grinnikte even ongemakkelijk. 'Maakt niet uit. Eh.. ik moet weer zo'n draak zijn jou te besluipen.' Graycloud keek eventjes verlegen naar haar poten. Op dit soort momenten kon ze nooit goed uit haar woorden komen. Ze keek hem weer aan. 'Al wat gevangen?' Vroeg ze om van onderwerp te veranderen. Hopelijk zal Moonlight haar niet dezelfde vraag stellen, want daar zal hij een onvermijdelijke 'nee' op krijgen. Graycloud keek achter zich naar de plek waar haar vorige prooi was ontsnapt. 'Hoe brutaal konijnen zich tegen katten konden gedragen' Dacht ze fel. Plots vulde de geur van eekhoorn haar neus. 'Oh gossie hem ik hem weggejaagd?' Vroeg ze met een schuldig gevoel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Moonlight

Moonlight

PROFIELAantal berichten : 28
Punten : 10410
Registratiedatum : 05-11-14
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 10 Moons
Partner:

Hunter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunter Hunter Emptyma nov 17, 2014 9:39 am

'Maakt niet uit. Eh.. ik moet weer zo'n draak zijn jou te besluipen.' Moonlight glimlachte wat ongemakkelijk, maar hij wist dat de poes het inderdaad niet erg vond. 'Al wat gevangen?' vroeg ze. Moonlight knikte. "Eén konijn, en bijna een eekhoorn." zei hij met een zucht. De grijze poes had zelf ook al snel door dat zíj de eekhoorn weg had gejaagd. 'Oh gossie hem ik hem weggejaagd?' Moonlight grinnikte. "Ja. Maar dat maakt niet uit. Laten we samen gaan jagen, dan hebben we waarschijnlijk meer." Of hij moest zo lomp doen dat hij het voor haar ook nog verpestte, wat waarschijnlijker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Hunter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunter Hunter Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Hunter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: WindClan-