IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

What i want? Revenge !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10560
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

What i want?  Revenge ! Empty
BerichtOnderwerp: What i want? Revenge ! What i want?  Revenge ! Emptyzo nov 02, 2014 10:57 pm

Icepaw keek om zich heen het voelde als haar thuis , Rogue Territory . Ze had nog altijd een op een x lijkend litteken op haar borst en ze begon op krachten te komen , nog even en ze zou wraak nemen ! .
Heel even voelde ze een steek van pijn dit was wat haar vader ook altijd zij , ze had haar moeder eigenlijk nooit gekend . . Hij gaf Icepaw  nooit een naam van haar moeder "Je komt er van zelf wel achter" had hij gezegd "Vertel het me pleas !" Had Icepaw geantwoord . Ze glimlachte en trippelde verder toen een geluid achter haar haar aandacht trok er kwam een grijze kater tevoorschijn met Felle gele ogen , de kater twijfelde geen moment en besprong het witte poesje . Icepaw worstelde woest onder het zware gewicht terwijl de kater haar buik bewerkte "Gebruik zijn gewicht !"  De stem van haar vader klonk en Icepaw volgde met gemak zijn instructies en draaide de kater op zijn rug . "Maak het af !" Icepaw greep naar de keel van de kater en beet tot hij zijn laatste adem uitblies . Icepaw staarde trots naar de kater die beweging loos op de grond lag . Toen pootstappen in de verte haar aandacht trok ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Watervine

Watervine

PROFIELAantal berichten : 15
Punten : 10404
Registratiedatum : 02-11-14
Accounts : Bubblefang {SC} {Deputy}
Watervine {WC}
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 11 moons
Partner: She-cats are... Cats who are hard to understand at times.

What i want?  Revenge ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What i want? Revenge ! What i want?  Revenge ! Emptyma nov 03, 2014 6:30 pm


Met een plofje kwamen de poten van de kater op de zandgrond terecht. Hij glimlachte kort en keek toen op, zijn oren recht omhoog. Hij was zojuist van een oud stenen muurtje gesprongen, die de grens tussen een weiland en het braakliggende rogue terrein aangaf. Hij was gaan jagen, maar kennelijk een beetje afgedwaald. Hij vond dit echter niet erg. Het was wel prettig om af en toe wat nieuw terrein te verkennen, ook al kon het in de twoleg stad wel gevaarlijk zijn. Maar daar was hij nu niet gelukkig, genoeg ruimte om te jagen en te vluchten. Of vechten, wanneer dit echt nodig zou zijn. Maar hij was hier niet om kwaad de wereld in te brengen. Waarom zou hij ook? Hij had er zelf geen baat bij, en het zou anderen alleen maar ongelukkig maken. De siamese kater, Watervine, gaapte kort en trippelde verder over de verdorde planten. Plots werd zijn aandracht getrokken door de geur van een rogue kat, en daarbij een roestige ijzergeur. Hij keek verbaasd op en trippelde naar de plek van waar de geur was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10560
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

What i want?  Revenge ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What i want? Revenge ! What i want?  Revenge ! Emptyma nov 03, 2014 8:38 pm

Icepaw draaide zich om en bedacht zich dat het geur van Windclan was . "Wie is daar !" siste ze , toen een wit zwartte poes tevoorschijn kwam "Wie ben jij ?! " siste ze achterdochtig . Terwijl ze haar nagels in en uit trok . Het liefst had ze de kater aan stukken gescheurd het voelde , het voelde alsof ze alles kon sinds ze de kater had gedood "Zelfs Dark?  " vroeg ze in stilte voelende dat haar vader nog altijd in de buurt was "Zelfs zij " Was het antwoord terwijl Ice geduldig afwachten ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Watervine

Watervine

PROFIELAantal berichten : 15
Punten : 10404
Registratiedatum : 02-11-14
Accounts : Bubblefang {SC} {Deputy}
Watervine {WC}
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 11 moons
Partner: She-cats are... Cats who are hard to understand at times.

What i want?  Revenge ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What i want? Revenge ! What i want?  Revenge ! Emptyma nov 03, 2014 9:14 pm


Watervine stapte vanachter het muurtje vandaan toen hij het gevoel kreeg dat hij opgemerkt was door de verschijning. Zijn lichte ogen twinkelden nieuwsgierig bij het zien van de vreemde poes. "Wie is daar!" siste ze tegen niemand in het bijzonder, of tenminste zo leek het. De siamese kater bestudeerde de andere kat voor korte tijd. Een grijze poes met blauwe ogen en een vers litteken over haar borst. Ze rook duidelijk als een rogue. Ze was waarschijnlijk... 6 of 7 moons oud. Dit was geen wonder, aangezien ze dan ook een stuk kleiner en minder getraind was dan hij. Hij rook nog steeds de metaalgeur, maar kon geen ander figuur bekennen. Dit was echter alleen maar omdat het lijk van de andere kat schuin achter het muurtje lag en hij het dus niet kon zien. Plots leek de rogue hem op te merken. "Wie ben jij ?!" zei ze op een duidelijk wantrouwende toon. Watervine legde zijn vacht plat om geen bedreiging te lijken. Hij had dan ook geen kwaad in de zin, behalve als zij hem iets aan zou doen. Nee, zo'n kat was hij niet. Iemand zonder reden aanvallen was tegen zijn gewoontes in. Snel ging hij alle opties af. Dit was duidelijk een rogue. Rogues hadden het over het algemeen niet zo erg op clankatten. Hm... Hij zou natuurlijk de afkorting van zijn naam kunnen gebruiken in plaats van zijn volledige warrior name. Ja, dat zou hij doen. Het was tenslotte geen leugen dat hij zo heette. 'Ik ben W.V.' zei hij op een rustige toon, met zijn stem die zoals gewoonlijk een beetje tussen hoog en laag inzat en af en toe oversloeg wanneer hij zijn stem verhief. 'Sorry als ik je stoor, ik was even dit terrein hier aan het verkennen aangezien het op het moment onbewoond is' verontschuldigde hij zich snel met een korte zwiep van zijn staart. Hij zou natuurlijk wel meteen door kunnen lopen, maar hij was benieuwd naar wat voor persoon deze kattin was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10560
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

What i want?  Revenge ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What i want? Revenge ! What i want?  Revenge ! Emptydi nov 04, 2014 5:05 pm

Icepaw grinnikte toen de kater antwoordde " Ik ben w.v " Als of ze niet rook dat hij Windclan was ! ."Sorry als ik je stoor , ik was even dit terrein hier aan het verkennen aangezien het op het onbewoond is ".  Icepaw staarde de kater nog altijd wantrouwend aan "Je hoeft niet te liegen tegen mij ik reuk dat je Windclan bent ! "  Ze zuchtte , hij mocht er nkiet achter komen dat ze Shadowclan was , maar aan de andere kant als zij haar verhaal vertelde zou het niet lang duren voor de andere clan\s er achter kwamen wat Darkstar gedaan had ! Ik ben ..." Nee zo heten ze niet , dit was een clan naam , en ze hoort niet meer bij Shadowclan ze rogue ! "een naam , Ice ! De naam schoot haar plots te binnen "Ik ben Ice vervolgde de poes vroeger Icepaw toen ik nog in shadowclan zat , ga toch zitten ik moet je iets vertellen ..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Watervine

Watervine

PROFIELAantal berichten : 15
Punten : 10404
Registratiedatum : 02-11-14
Accounts : Bubblefang {SC} {Deputy}
Watervine {WC}
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 11 moons
Partner: She-cats are... Cats who are hard to understand at times.

What i want?  Revenge ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What i want? Revenge ! What i want?  Revenge ! Emptyvr nov 07, 2014 9:35 pm



Hij wilde bijna vragen of ze nog ging antwoorden, toen de stem van de poes al over de vlakte klonk. "Je hoeft niet te liegen tegen mij ik ruik dat je Windclan bent!" zei ze, nog steeds een beetje wantrouwend kennelijk. Watervine grinnikte schaapachtig en keek kort naar het oude stenen muurtje. 'Goed geroken. Eigenlijk heet ik Watervine, maar je mag me best W.V. noemen' mauwde hij, nog steeds zijn opgewekte stem. 'Ik ben ..." begon de poes, maar ze liet een korte pauze vallen tussen haar woorden. Watervine keek haar afwachtend aan, nieuwsgierig of ze verder sprak. "Ik ben Ice" vervolgde de poes, "vroeger Icepaw toen ik nog in shadowclan zat , ga toch zitten ik moet je iets vertellen ..." De siamese kater zwiepte kort met zijn staart en knikte instemmend. Hij zette zich neer op een stukje zandgrond en keek de andere kat aan met zijn lichte blauwe ogen, benieuwd naar wat ze te vertellen zou hebben. 'Oké Ice, vertel maar' zei hij met een vriendelijke toon in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

What i want?  Revenge ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What i want? Revenge ! What i want?  Revenge ! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

What i want? Revenge !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: Others-