IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

/| Just Four Trees? (Whirlpool) |\

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Ayero

Ayero

PROFIELAantal berichten : 14
Punten : 10330
Registratiedatum : 29-10-14
RPG SHEET

/| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ Empty
BerichtOnderwerp: /| Just Four Trees? (Whirlpool) | /| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ Emptywo okt 29, 2014 8:05 pm

Het was stil. Een frisse wind trok aan Ayero's pelsje, en zijn snorren leken verlamd van de kou. Er ging een lichte rilling door zijn kleine ruggengraat, en hij piepte zacht. In een flits van witte vacht stond hij op en liep hij uit de struik waar hij zich verscholen had. 'Is dit Fourtrees?' sputterde hij plotseling lachend. Voor zijn vlammende ogen doemde een apart fenomeen op: vier hoge eiken die netjes naast elkaar stonden. Met een sarcastische grinnik wandelde hij er heen, en hij snuffelde aan de korzelige stam. Er klonk een kraak vanuit de takken. 'Whaah! Wie gaat daar? Ik ben gewapend hoor, met kwade klauwen!' piepte hij schel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Deputy
Whirlpool

PROFIELAantal berichten : 185
Punten : 10595
Registratiedatum : 29-09-14
Leeftijd : 25
Accounts : Poppykit (SC)
Fogpaw (TC)
Addertail (WC)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 23 moons
Partner: I'm confused, but I think I love you.

/| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: /| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ /| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ Emptywo okt 29, 2014 9:44 pm

Whirlpool liet zijn pluizige staart langs de takken naar beneden hangen. Hij zat in een van de vier eiken van Fourtrees. De Riverclan Tree, zoals hij die noemde. Hem was als kitten vroeg geleerd dat de vier majesteuze eiken voor de vier clans in het bos stonden. Toen hij op zijn eerste gathering als Apprentice naar deze heilige plek was gekomen, had hij elke clan een boom aangewezen. En hoe oud hij ook zou zijn, dit was voor hem de Riverclan boom, wiens wortels waren gevestigd uit de oude tijden en wiens stamboom inmiddels groots was geworden. Hij was trots dat hij uit die clan kwam.
Whirlpool sloot zijn ogen en zuchtte eens diep. De laatste tijd rees hij vaak af naar Fourtrees. Zijn geloof in Starclan begon te vervagen en de pijn in zijn hart was nog steeds niet weggesleten. Hij dacht dat als hij op het terretorium van Starclan was misschien in glimp, een vleugje geur of een geluid kon horen van zijn overleden voorouders, die hij zo diep in zijn hart mistte. Hij kwam echter elke nacht teleurgesteld terug in zijn kamp.

Opeens hoorde de Riverclan deputy een geluid. Een piepend gelach gevolg door een geur. Een kitten, hij hoorde het meteen aan het iele stemgeluid. Wat deed een kitten zo ver van huis? Hij rook meteen dat het niet een kat van de clans was. 'Is dit Fourtrees?' klonk de stem. Het klonk schamper, ongeloofwaardig. Kennelijk had de kitten gehoord over Starclan en de plek vam de wapenstilstamd van de clancatten. Kennelijk vond hij het niet indrukwekkend.
Whirlpool drukte zich overeind op de takken, waarbij een krakend geluid ontstond. 'Whaah! Wie gaat daar? Ik ben gewapend hoor, met kwade klauwen!' piepte de kitten. Whirlpool zuchtte vermoeid. Kregen we dit weer. Het was dat de Warrior code het leven van een kitten heilig vond, anders had deze de ergste dag van zijn leven beleefd.
Whirlpool sprong soepel uit de boom, verassend soepel voor een kat uit Riverclan, en landde voor de kitten. 'Oh ik tril van angst,' antwoordde Whirlpool sarcastisch. Hij keerde zijn ogen naar de kitten voor hem. Zijn merkwaardige uiterlijk leidde hem kort af, voordat hij een kwade blik tevoorschijn toverde en op de kitten neerkeek. 'Wat doe jij zo ver van huis, rogue?' vroeg Whirlpool met een donderende stem. 'Ga terug naar je moeder, waar je thuishoort,' beval de Deputy en met een duw van zijn poot drukte hij tegen het lichaam van de kitten om hem in de goede richting te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz
Ayero

Ayero

PROFIELAantal berichten : 14
Punten : 10330
Registratiedatum : 29-10-14
RPG SHEET

/| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: /| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ /| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ Emptydo okt 30, 2014 9:29 am

Zo plotseling als een opspringende adder ontdekte Ayero de kater. Hij keek nogal gepikeerd. 'Oh ik tril van angst,' klonk een sarcastische mauw. Met opgetrokken wenkbrauwen ontmoette hij de gele ogen van de kater. Hij rook een beetje naar de rivier, en hij zag er sterk en krijgswaardig uit. 'Wat doe jij zo ver van huis, rogue?' donderde de krijger. Heel even verstarde Ayero van angst, maar meteen verscheen er een brutaal glimlachje rond zijn mond. 'Ga terug naar je moeder, waar je thuishoort.' Dat klonk als een bevel, maar voor de kleine Albino kon protesteren werd hij weggeduwd. 'Sorry, meneer grote Kater, maar ik heb geen moeder meer. Bovendien ben ik op verkenning gestuurd door mijn oom!' Hij snoof kwaad en ging zitten. Met een plagende en triomfantelijke glimlach wurmde hij zich langs de kater, waarna hij in een boom klauterde. Zijn nagels haakte pijnlijk in de stam en zijn pootkussens voelde teer aan. Eenmaal halverwege nestelde hij zich op een tak en mauwde hij vastbesloten: 'Ik ga dus helemaal nergens heen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Deputy
Whirlpool

PROFIELAantal berichten : 185
Punten : 10595
Registratiedatum : 29-09-14
Leeftijd : 25
Accounts : Poppykit (SC)
Fogpaw (TC)
Addertail (WC)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 23 moons
Partner: I'm confused, but I think I love you.

/| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: /| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ /| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ Emptyvr okt 31, 2014 7:56 pm

Heel even verstijfde de kitten. Whirlpool had het moment van euforie al geproefd en zag de kitten al snel terug naar huis sprinten. Helaas was dat moment van korte duur. Hij trok een brutale smoel op zijn kop. Whirlpool zuchtte geërgerd. Hier had hij dus zo géén zin in. Een rogue kitten een lesje leren. Degene die dit domme wezen onder hun voogdij hadden moesten nog veel leren. Dit beest moest nog manieren leren, en natuurlijk was hij diegene die dat moest doen.
'Sorry, meneer grote Kater, maar ik heb geen moeder meer. Bovendien ben ik op verkenning gestuurd door mijn oom!' Ergens voelde Whirlpool een prikkel van medelijden. Had hij geen moeder? Hij was amper oud genoeg om zonder moedermelk te leven. En dan zijn oom die hem hierheen stuurde? Wat dacht híj dan wel weer niet. Whirlpool vond de levensstijl van rogues maar vreemd. Maar zelfs een domme rogue wist dat het niet wijs was om zich op clanterretorium te begeven. 'Dan is je oom niet erg snugger om een hulpeloze kit als jij er alleen op uit te sturen. Ik zeg nog één keer dat je nu als de wiedeweerga terug moet gaan. Het is niet mijn schuld als je door een vos wordt opgegeten,' zei Whirlpool met een strenge stem.
Het leek alsof hij tegen lucht aan het praten was, want de kit klom al hulpeloos een boom in. Het wist zichzelf op de eerste tak te krijgen. Hij verbaasde zich altijd weer over de plakkerigheid die de klauwen van een kitten hadden. 'Ik ga dus helemaal nergens heen!' Whirlpool kon nog net een kreet van frustratie onderdrukken. Hij zou de kit als het nodig was bij zijn nekvel pakken en hem terugbrengen naar zijn huis als dat het enige was om hem weg te krijgen.
'Weet je wel waar je bent? Dit is Fourtrees. Deze grond wordt geregeerd door krachten die jij nooit zult kennen en vele malen sterker zijn dan wie dan ook. Zelfs sterker dan de sterkste Warrior van al de Clans.' Whirlpool keek omhoog naar het kleine katertje. 'Jij wil toch niet Starclans woede op je dak? Ze zullen je verpletteren, omdat je de code overtreed.' Whirlpool wist dat hij nu onzin aan het zeggen was, maar misschien was bang maken een manier om de kit terug naar huis te sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

/| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: /| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ /| Just Four Trees? (Whirlpool) |\ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

/| Just Four Trees? (Whirlpool) |\

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Just take a breath (&whirlpool)
» Long time ago {+Whirlpool}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: Others-