IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Everytime I wonder... {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Primrose
Deputy
Primrose

PROFIELAantal berichten : 35
Punten : 10412
Registratiedatum : 09-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Under your bed...
RPG SHEET

Everytime I wonder... {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Everytime I wonder... {Open} Everytime I wonder... {Open} Emptydo okt 16, 2014 8:21 pm

Primrose ploeterde door het hoge gras, tot bovenop de heuvel, haar lievelingsplek. Op de top stond één eenzame wilg, klein en krom door de voortdurende wind, omringd door tientallen gele sleutelbloemen. Primrose nestelde zich tussen de wortels van de oude boom en keek over de velden. Langzaamaan werden de bladeren van de bomen rood en bruin, Leafbare zou snel komen. De WindClan was lenig en sterk, maar er waren veel te weinig krijgers, en nog minder apprentices. Primrose dacht er nog even over na, maar toen dwaalden haar gedachten af naar het kamp. Ze mocht niet te lang wegblijven.
Terug naar boven Ga naar beneden

Everytime I wonder... {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Everytime I see you, I go: Lalalala
» All alone {Open}
» It's my end [Open]
» Mouses in the sky {Open}
» A little accident .... [ open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: WindClan-