IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Starpath {RPG}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Slugpaw
Very Important Person
Slugpaw

PROFIELAantal berichten : 326
Punten : 10750
Registratiedatum : 27-09-14
Leeftijd : 25
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 6 moons
Partner: The good are never easy, the easy never good...

Starpath {RPG} Empty
BerichtOnderwerp: Starpath {RPG} Starpath {RPG} Emptywo maa 25, 2015 6:49 pm

Starpath
A school for Warriors

Starpath {RPG} MaJVobk
De grote dag is eindelijk aangebroken. Je kon het zelf nauwelijks geloven. De tijd was zo snel gegaan. Maar wat heb je ernaar uitgekeken. Je liep door een lange hal. Je stopte even toen je bij een splitsing kwam, maar een aardig uitziende poes wees je de weg. Voor je lag een enorme zaal, met vele ramen die uitzicht gaven op het bos. De sterke boslucht drong door de ramen heen. Je snorharen trillen van de zenuwen. Je werd toegelaten op Starpath! Een streng uitziende kater roept namen af. Je liep zachtjes naar voren toen zijn harde stem jouw naam riep. Vele ogen keken je aan toen je naar voren liep. De kater keek je doordringend aan door zijn lage bril. "Richting?" Je hart klopte in je keel.

Dit was jouw moment.


Op Starpath kruip je in de huid van een student of een leraar van één van de vier Clans. Studeer voor Medicine Cat of Warrior en maak je dromen waar!
Starpath, a school for warriors.

Type: RPG
Omschrijving: Zie hierboven -^
Link: »Enter Starpath«
Terug naar boven Ga naar beneden

Starpath {RPG}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Advertising-