IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

The gathering [Leaders]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10963
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptydi dec 23, 2014 12:59 pm

Het was tijd voor een nieuwe vergadering. De eerste sinds hij Leader werd. Firestar kwam aan met de katten die hij uitgekozen had om mee te gaan naar de vergadering, die zich tenslotte vespreidde over vierboom. Firestar zocht naar de andere Leaders, en sprong tenslotte op de grote rots. Thunderclan was de eerste, maar het zou niet lang duren voor de andere clans zouden arriveren. Toen drongen de geuren van andere clans zijn neusgaten binnen. 'Moge de vergadering bijna beginnen' Dacht hij in stilte. Hij bedacht zich waar hij het over zou gaan hebben. Er waren nieuwe leerlingen bijgekomen.. Owja.. Het gevecht met de Rivierclan.. Al durfde hij daar niet teveel over te zeggen omdat hij bang was dat Wolfstar kwaad zou worden. Zou hij wat over zijn reis naar de Moonstone vertellen? Alle leiders waren daarvan op de hoogte behalve Darkstar.. Hij besloot dat maar even achterwege te laten..

~Mehh.. Wat minder geschreven zeg ik zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10997
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptydi dec 23, 2014 1:10 pm

De poes sprong lenig voort over de brug haar blik gevestigd op vourtrees , dark is daar ! . Niet dat het een fijne vergadering zou worden , als Dark echt iets van plan was zou ze er hier achter komen . Ze hoorde katten al in de verte . Zou ze iets over het gevecht zeggen of over de moonstone ? . Kon ze cloudstar eigenlijk wel vertrouwen ? . Dark zoiezo niet . Dat was iets wat ze wel wist . Vroeger was ze erg gehecht geweest aan dark maar nu ? . De enige leader die ze nog vertrouwde van Fire . Eindelijk kwam ze aan en sprong ze op de rots "Firestar ..."  De poes neeg haar kop voor de nieuwe leader , dit was haar tweede big gathering "Mam sta bij me ..." bad ze tot haar moeder de vorige leader .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10963
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptydi dec 23, 2014 3:09 pm

Firestar zag dat Wolfstar naast hem op de grote rots sprong. Gek genoeg voelde hij een lichte tinteling in zijn vacht bij haar aanwezigheid. "Firestar ..." De poes neeg haar kop voor hem. Firestar glimlachtte even. 'Noem me maar Fire.' Zei hij terwijl hij haar met een zachte blik aankeek. Hij hoorde in de verte al geluiden van de Windclan en de Shadowclan, en rook ze ook. De vuurrode kater was benieuwd naar wat Darkstar en Cloudstar te zeggen hadden op de vergadering, maar vooral naar wat Darkstar te zeggen had. Na zijn bezoek aan de Moonstone kon hij aan niets anders meer denken. Hij richtte zich weer tot Wolfstar. 'Ik ben benieuwd naar wat Dark te zeggen heeft.. Ik kan na onze droom aan niets anders meer denken.. Ik ben bang voor wat er gaat komen..' Hij keek haar aan, benieuwd voor wat ze te zeggen had. Waarom konden de dingen toch nooit gaan zoals hij ze wou?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10997
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptydi dec 23, 2014 3:23 pm

De poes keek geergerd p naar de vuur rode kater "Ik , bang ? . Nee !"Ze glimlachte vriendelijk "Een beetje maar ja eindelijk een beetje actie !" Ze gaf de kater een vriendschappelijk duwtje "Ik heb mijn clan niks gezegd , zelf mijn deputy niet ."Ze keek hem gerustellend aan "Hey , de riverclan zal jullie altijd helpen ! , nou ja als het om Dark gaat anders zoek je het maar uit!"  Ze wierp een blik op de katten beneden "Dit word nog eens een interresante avond"...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10963
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptydi dec 23, 2014 8:39 pm

De poes keek op. "Ik , bang ? . Nee !" De poes glimlachte vriendelijk, wat hem wat opbeurde. "Een beetje, maar ja eindelijk een beetje actie !" De poes gaf hem een vriendschappelijk duwtje. "Ik heb mijn clan niks gezegd , zelf mijn deputy niet ." Gelukkig, was hij niet de enige die het voor zich had gehouden. "Hey , de riverclan zal jullie altijd helpen ! , nou ja als het om Dark gaat anders zoek je het maar uit!" Firestar grinnikte, gelukkig bleef Wolfstar zichzelf. Firestar was oplettender geworden, paranoïde en zijn vertrouwen was ver achteruit gegaan. "Dit word nog eens een interresante avond"... Zei Wolfstar. 'Dat zal het wel eens kunnen worden..' Zei Firestar instemmend. Firestar keek de poes weer aan. 'Het is jammer.. Dat de vriendschap tussen jou en Dark is verbroken.. Ik heb nog nooit zo'n goede vriendschap gezien.. Ook niet bij mijzelf..' De woorden sprongen uit zijn mond. 'Oh muizenbrein, waarom zeg je toch altijd zulke stomme dingen!' Schold hij zichzelf in stilte toe. Hij voelde een blos op zijn wangen tevoorschijn komen, al was het erg onwaarschijnlijk dat deze roder kleurde dan zijn vlammende vacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10997
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptydi dec 23, 2014 10:21 pm

De poes staarde de kater fel aan "Hoe bedoel je ! , hoe weet jij , laat maar , hoe dan ook waar blijven de andere twee ?"  Ze keek de kater met glimmende ogen aan . Zijn woud groene ogen staarde haar aan . Zou ze haar geheim met hem delen ? , of zou dat wat spontaan zijn  ? ."Fire , het word tijd dat ik de waarheid ik ben niet 100% riverclan ..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10963
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptydi dec 23, 2014 10:32 pm

"Hoe bedoel je ! , hoe weet jij , laat maar , hoe dan ook waar blijven de andere twee ?"   Ze keek de kater met glimmende ogen aan. Firestar staarde haar aan. ."Fire , het word tijd dat ik de waarheid ik ben niet 100% riverclan ..." Firestar's adem stokte. 'Echt? Maar wat ben je..' Een pijnlijke steek overviel hem. Zou hij het haar vertellen? 'Wolfstar' Begon hij. 'Ik ben.. Ki.. Kittypet geboren..' Bijna niemand in zijn clan wist het. Het is de clan wijsgemaakt dat gevonden is in het woud, en alleen de voormalige leader en zijn pleegmoeder wisten van zijn geheim af. Oh wanneer kwamen de Shadowclan en de Windclan nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10997
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptywo dec 24, 2014 8:05 am

" Wat!, kittypet !" Bracht de poes verrast uit "Haha ik ben nog meer thunderclan als jij ! , ik ben 25% thunderclan !" Ze lachtte plagerig maar niet gemeen "Nou ja , wat maakt het uit , niemand weet het van mij en bijna niemant van jou dus houden we beide ons bek !" Ze glimlachte vriendelijk "Gaan we het zeggen ? , dat van de monstone?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10963
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptywo dec 24, 2014 10:01 am

" Wat!, kittypet !" Bracht de poes uit. "Haha ik ben nog meer thunderclan als jij ! , ik ben 25% thunderclan !" Lachte de poes plagerig. Ondanks Wolfstars goede bedoelingen stak het recht in zijn hart. Een kittypet als leader, dat klonk toch wel enorm stom. "Nou ja , wat maakt het uit , niemand weet het van mij en bijna niemant van jou dus houden we beide ons bek !" Firestar knikte instemmend. Daar was hij het wél mee eens. "Gaan we het zeggen ? , dat van de moonstone?" Ging Wolfstar verder. Firestar knikte langzaam. 'Ja, maar nu nog niet. We zouden iedereen alleen maar doodsbang maken.. En wat moeten ze wel niet denken van 2 leaders die samen met de Starclan tongen?' De rode kater keek Wolfstar aan, benieuwd van wat zij er van dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Cloudstar
Leader
Cloudstar

PROFIELAantal berichten : 96
Punten : 10514
Registratiedatum : 25-10-14
Leeftijd : 24
Accounts : Cloudstar <WC>
Dawnheart <RC>
Fireblaze <TC>
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: There are times that I hate you cause I can't erase. The times that you heart me and put tears on my face

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptyzo jan 25, 2015 1:10 pm

Cloudstar liep rustig met haar clan richting de Fourtrees. Ze had de hele middag zitten nadenken over wat ze moest vertellen. Sowieso de dood van Swanwing. Ze miste de elder, zodra ze er weer aan terugdacht. Daarnaast zat het haar nog steeds dwars van wat er bij de Moonstone was gebeurd. Ze had er niet zoveel zin in om Wolfstar weer te zien. Waarschijnlijk was het ook wederzijds. Wat was er in hemelsnaam mist met Wolfstar? Waarom deed ze soms zo vijandig tegen haar. Daarnaast had Cloudstar het vermoedde dat er meer tussen Firestar en Wolfstar speelde. Dat die twee samentongde met de Starclan bleef haar een raadsel.

Ze keek naar de Fourtrees. De vier bomen stonden er mooi bij in de avondgloed. Zo meteen kon de Gathering beginnen, zodra de sterren de hemel zouden verlichten. Toen ze dichterbij kwam zag ze de Riverclan leadster en de Thunderclan leader al op de rots staan. Ze weet nog de eerste keer dat ze op de rots stond. Wat had haar clan toen verwachtingsvol naar haar gekeken. Ze was zenuwachtig geweest, maar had het nog weten te verbergen. Het leek alweer zo lang geleden, en dat was het ook.
Ze liet haar clan achter, beneden bij de rots, en klom er vervolgens zelf op. Ze knikte even naar de twee leaders. 'Goeienavond.' Zei ze vriendelijk. De negatieve energie die ze had geuit bij de Moonstone was helemaal verdwenen. Het was toch niet nodig om nu ineens gemeen te doen. En hopelijk verliep deze hele avond een beetje soepeltjes en konden ze snel weer naar huis. Cloud had nooit zo een goed gevoel als ze de rest van de clan achter moest laten in het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10997
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptyzo jan 25, 2015 3:30 pm

Wolfstar keek op toen de geur van Windclan naderde en Cloudstar op de rots sprong "Goeienavond"miauwde ze kalm . Wolfstar herrinerde zich inneens weeer wat er gebeurd was bij de moonstone en keek dde poes emotieloos aan "Goeden avond , waar blijf Shadowclan ! " siste ze met een blik op het moeras . Een sidering trok door haar lichaam aan de herrineringen aan shadowclan "En nog naar de Moonstone geweest ? " siste ze honend aan de Windclanleader "En , wat zeiden ze ?"Ze keek verwachting's vol naar cloudstar
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Cloudstar
Leader
Cloudstar

PROFIELAantal berichten : 96
Punten : 10514
Registratiedatum : 25-10-14
Leeftijd : 24
Accounts : Cloudstar <WC>
Dawnheart <RC>
Fireblaze <TC>
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: There are times that I hate you cause I can't erase. The times that you heart me and put tears on my face

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Emptyzo maa 08, 2015 1:30 pm

"Goedenavond, waar blijft Shadowclan!" Had Wolfstar eerst terug gemiauwd voor ze zich bedacht waar Shadowclan bleef. Cloudstar hoopte dat het alleen bij een goeienavond bleef en dat ze nu niet irritant ging doen en haar ging uitdagen. "En nog naar de Moonstone geweest ? " Waarom moest die poes daar nu op terug komen. Als ze zo doorging en Shadowclan niet terugkwam, dan liep ze gewoon weg van die visvreter. Natuurlijk zou Wolfstar dan wel haar klauwen ontmoeten. "En , wat zeiden ze ?" Ging ze verder. Van binnen kreeg Cloud echt neigingen, maar van buiten zag je niks. Haar houding was geheel rustig en kalm en haar ogen waren strak op de poes gericht en lieten de blauwe ogen van de leadster niet los. ''Ik ben terug geweest, gewoon om er zeker van te zijn.'' Zei ze alleen. Cloudstar was terug geweest. Ze wist niet of ze de katten kon vertrouwen. Maar blijkbaar hadden die twee de waarheid gesproken. Starclan had haar hetzelfde vertelt. Al beantwoordde Cloudstar nu niet de laatste vraag van Wolfstar. En ze vond dat ook niet nodig. Sommige dingen waren gewoon privé. ''Waarom is Shadowclan zo laat?'' Vroeg Cloudstar half mompelend. De vraag was gewoon in het algemeen, niet echt op iemand gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

The gathering [Leaders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The gathering [Leaders] The gathering [Leaders] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

The gathering [Leaders]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Gathering some stuff I need, I guess...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: Others-