IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

who are you ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: who are you ? who are you ?  Emptydi dec 02, 2014 6:58 pm

Ice staarde naar het donkere woud voor haar , dark was daar . Ooit zou de jonge poes haar keel door snijden en toekijken hoe de poes zich in Darkforest voegde . Alleen dan zou ze rustte , alleen dan was ze van haar taak verlost !.  Snel trippelde ze langs een rij tweebeen monsters , waarom waren ze zo eng ? . Ze stonden hier maar ! . Het was nu al een maand geleden dat ze was weggegaan van shadowclan . Nu was het tijd voor het voorbereiden van de aanval . De aanval op Dark . Ze staarde in een poel water , naar haar spiegel beeld . Snel sprong ze naar achteren , zag ze er echt zo uit ? . Ze trippelde weer naar voren en keek naar het x achtigen litteken op haar litteken op haar borst , de kras door haar oog en haar gerafelde oor .  Ze kneep haar ogen tot spleetjes en sloeg haar nagels in de koude aarde  , woest dat is wat ze was . Ze opende haar ogen , haar ijsblauwe ogen die ijziger dan ooit leken . Ze trok haar nagels in en uit die scherper leken . En likte haar nog scherpere tanden af alsof ze net een hap had genomen van een dikker rat .  Snel sprintte ze naar de kater en greep naar zijn keel , dood . Ze sprong naar de ander en zette haar tanden in zijn nek maar de kater gooide haar van zich af . Maar Ice was de kater te slim af en sloeg haar scherpe nagels in zijn bruine nek vel de kater krijste het uit en viel met een klap op de grond . Met een gezicht vol voldoening likte ze het bloed van haar snuit . En trippelde naar het lijk "Had iemand anders uitgedaagd ! "  lachte ze scherp . De dagen telde en iedere dag werd ze kouder en kouder . Steeds dichter bij die ene dag de dag waar voor ze had getraind waar voor ze had moeten lijden . De dag waar op ze wraak zou nemen ! .  Lenig sprong ze van afval hoop naar afval hoop en sprong naar de laatst overgebleven poes en doodde haar met een beet van haar krachtige kaken . Ze keek op naar het zon licht dat haar vacht verwarmde , ze haatte het . Wanneer werd het weer koud ! . Ze wierp een blik op het woud ik weet dat je daar bent ! . Een geur brandde in haar snuit , een onbekende ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptywo dec 03, 2014 2:39 pm

Het is hier behoorlijk eng, bedacht Garlicpaw huiverend. De sstinkende vlagen van Twolegmonsters sneden in zijn korte cypers gestreepte vacht, en er hing een verschikkelijk rotte geur van... Bloed! 
Tegelijk rezen al de haren van de leerling omhoog. Zelf dit was niet de geur van prooibloed. Hij herkende de stank van vossenbloed maar al te goed, maar dit stonk nog erger... Kattenbloed! 
Toen hij zijn staart dik maakte was hij zich scherp bewust van de snijdende blikken van Loners. Garlicpaw zag er een paar opkijken uit enkele vuilnisbakken, terwijl hun gescheurde oren ongemakkelijk heen en weer wiebelden. De kruisvirmige littekens op hun rompen puilden uit boven hun gehavende staarten.
De scherpe sfeer werd geheel gemaakt door een lichaam wat verderop... Een kat! Wat verderop zat een lichtgrijze Loner-poes. Het x-vormige teken op haar borst deed  Garlicpaw naar achteren strompelen. 
plots was hij zich, onder de geur van bloed en ruigheid, bewust van..
Shadowclan! Was deze verschrikkelijk vechtkat een Clangenoot? Dat was onmogelijk! Van verwarring rezen de haren van Garlicpaw op en neer. 'Shadow...Shadowclan?' prevelde hij moeizaam en stak een poot uit terwijl hij langzaam dichterbij schuifelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptywo dec 03, 2014 6:27 pm

Ice wendde zich op naar de stem en herkende Garlicpaw een jonge kater uit haar clan  , haar oude clan shadwclan .  Ze trippelde dreigend in de richting van de kater haar witte vacht omhoog staand van woestheid . Ze trok haar nagels in en uit terwijl ze het laatste druppeltje bloed van haar lippen af likte "Wat moet jij hier , Garlicpaw!"  siste ze , haar ijsblauwe ogen gericht op de kater . Ze keek om en zag een kater aankomen strompelen zijn gele ogen stonden dreigend op Garlicpaw gericht . Ice draaide zich naar de kater om , deze apprentice was haar taak niet de zijne . De poes zette haar vacht niet eens op en gaf geen enkel teken van dreiging en liet de kater dichter bij komen "En nu heb ik je !"  Dacht de poes toen ze langs haar liep . Uit het niets haalde ze uit , haar scherpe nagels gingen dwars door zijn keel en met een plof kwam de kater neer , met een geschokt gezicht staarde hij ice aan . Zijn ogen troebel nog steeds aan het bijkomen van de onverwachte aanval "Had iemand anders gezocht!" siste ze en ze zag de spanning in het lijf verninderen en de kater stierf , met één klap van haar scherpe klauwen . Ze wendde zich weer naar de kater "Wat moet je !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptywo dec 03, 2014 7:58 pm

Met open mond staarde Garlicpaw naar het gevecht voor hem. Uiteindelijk zag hij Icepaw sissend bij het dode lijf staan van.... Een kater. De kortharige kater zijn vacht rees overeind toen hij besefte dat dit en dagelijks gewoonte ws van Icepaw. Hij slikte ongemakkelijk toen hij haar benaderde.
De gestreepte leerling boog zijn kop. Toen hij opkeek, zag hij helemaal niet meer de levenslustige Icepaw; inplaats daarvan zag hij een moordlustig paar ijsblauwe ogen op een poes met een gehavend, gescheurd oor, een litteken in de vorm van een x op haar borst, verstevigd door een grijze vacht...
'Bedankt... Van daarnet,' mompelde Garlicpaw en wenkte met zijn staart naar de bebloede kater wat verderop.
'Icepaw...' fluisterde hij toen hees. 'B-ben jij het? Je lijkt zo...'- wanhopig zocht hij naar de juiste woorden.- '-... Anders.'
Hij waagde het niet nog een blik op haar te werpen. Liefst verlangde hij naar de terugkomst van de lichtgrijze poes, maar nu... 'Waarom kom je niet terug mee,' stelde hij zwakjes voor. 'Misschien komt het terug goed tussen jou en Dark,' hij herrinerde zich het gevecht tussen leerling en mentor,' Misschien is het wel beter dat je een echte krijgsman word. Jij en Darkstar waren nu eenmaal leerling en mentor. Ruzie worden ook opgelost...' Hij probeerde Icepaw zo vriendelijk mogelijk aan tebkijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyblack

Hollyblack

PROFIELAantal berichten : 62
Punten : 10319
Registratiedatum : 17-11-14
Woonplaats : Ergens
Accounts : Hollyblack
Battlescar
?paw
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 39 moons
Partner: They shattered my heart, and broke my bones, some scars won't go away.

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptywo dec 03, 2014 8:12 pm

Hollyblack had een tijdje vanuit de bosjes naar de twee katten gekeken. Garlicpaw en de grijze kat die voormalig Icepaw heette. De zwarte kater had toegekeken hoe de grijze kat een kittypet had vermoord, waarna Garlicpaw het gebeuren binnen kwam lopen. Een wat oudere donkergrijze kat was strompelend op de twee afgekomen. Het was Hollyblack geen verbazing dat deze met een klap werd uitgeschakeld. De donkergrijze kat was duidelijk al erg oud, en zag er ook niet bijzonder goed meer uit. Bovendien wist hij ook wel dat Icepaw ook niet de liefste was, die was niet voor niets de clan ook. Echter had hij zelf geen recht van spreken aangezien hij voor het zelfde geld er ook was uitgezet. Daar had hij even geluk dat hij goed bevriend was met Darkstar. Vele gevechten, vele dode katten aan zijn klauwen, vele littekens onder zijn lange zwarte vacht. 'Waarom kom je niet terug mee,' hoorde hij Garlicpaw plotseling zeggen. Meteen spitste de kater zijn oren, dit kon nog wel eens beteken dat hij er zich toch mee moest gaan bemoeien. 'Misschien komt het terug goed tussen jou en Dark,' licht met zijn kop schuddend stond Hollyblack op en liep langzaam richting de twee jonge katten. Een aantal kittypets en rogues keken hem angstig aan, die hadden blijkbaar van hem gehoord of hem herkend. Moordenaar, verrader, vele namen had hij wel. Echter waren deze niet allemaal toepasselijk. Hij mocht dan wel een kat uit zijn eigen clan om het leven hebben gebracht, dat zei echter niet dat hij het voor zijn plezier had gedaan. In zijn ogen had hij gehandeld hoe het moest, hij was geen verrader. De kat die hij had vermoord wel. De zwarte kater stak een stuk boven de twee katten uit, hij keek ze een voor een aan. "Garlicpaw, dat is onmogelijk. Eenmaal de clan uit betekend er ook niet meer in. En Icepaw weet dat prima."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptywo dec 03, 2014 9:09 pm

Icepaw staarde de poes koel aan "Ehm , oh de grote Hollyblack fijn jou weer te zien !"  miauwde ze spottend . Scherp staarde ze de poes aan haar ijsblauwe ogen ijziger dan ooit "Ha , jullie zijn allemaal de slaafjes van dat monster , ik ben blij dat ik weg ben gegaan . Hier gelde geen regels . hier kun je doen wat je wil ! . "  Lachte ze scherp en sprong op een container "Hier hoor ik , hier woon ik en blijf ik ! . Vechten en moorden is de enige manier van overleven ! "  Ze staarde de twee woest aan , wat deden ze op haar teretory ! . Ze sprong lenig van de container "Wat doen jullie op mijn terretoy ! "


short     : btw ice is niet echt grijs eerder wit met een beetje grijs ( zilverachtig grijs )
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptydo dec 04, 2014 5:33 pm

Protesterend zette Garlicpaw een pootstap naarvoren. Was hij nog een vreemdeling voor deze poes? Ze was haar vriend! 'W-we zijn vrienden,' bracht hij haar te herrinnering, wanhopig een uitweg zoekend uit dit gesprek dat wel eens uit zou kunnen lopen naar een gevecht. 'Daarom staan we op je territorium. Als vrienden.' Hij slikte even.
De kort harige kater voelde zich ongemakkelijk op dat moment. Zwijnachtig prikte onbehaaglijk bij de gedachte wat Icepaw had gezegd over Darkstar. Liefst wou Garlicpaw haar een protest toe snauwen, maar hij bedwong hem. 'We zij geen slaven van Dark,' protesteerde hij toen op een prevelachtige toon. 'Zij ons gewoon onze leider..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptydo dec 04, 2014 5:44 pm

Ice moest zich bedwingen om niet te lachen "Een slechte ! "  zij ze scherp . Heel even voelde de poes zich iets wat minder vijandeijk , Garlicpaw was altijd aardig en grappig geweest maar Hollyblack ? . Zij leek net een deputy die altijd achter haar leader aan liep .  "Jij bent altijd welkom hier Garlic , maar jij ? " Ze wierp een scherpe blik op de zwarte poes . 

 srry het is zo slecht in kort ben f*ck*ng druk Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyblack

Hollyblack

PROFIELAantal berichten : 62
Punten : 10319
Registratiedatum : 17-11-14
Woonplaats : Ergens
Accounts : Hollyblack
Battlescar
?paw
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 39 moons
Partner: They shattered my heart, and broke my bones, some scars won't go away.

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptydo dec 04, 2014 6:44 pm

"Ehm, oh de grote Hollyblack fijn jou weer te zien!" Spotte de kattin, dit deed hem echter niets. Vervelende opmerkingen hoorde hij dagelijks, en zoiets als dit maakte hem niets meer uit. "Zonnig als altijd Ice," zei hij sarcastisch terug terwijl hij met zijn ogen rolde. "Ha, jullie zijn allemaal de slaafjes van dat monster, ik ben blij dat ik weg ben gegaan. Hier gelde geen regels. Hier kun je doen wat je wil!" De wit grijze kattin sprong op een van de dingen van de twolegs. "Hier hoor ik, hier woon ik en blijf ik! Vechten en moorden is de enige manier van overleven!" Zei de kattin vanaf het ding dat tot de twolegs behoorde. "Dat is allemaal jouw eigen keuze," zei hij met de zelfde emotieloosheid als in zijn ogen te zien was. "Wat doen jullie op mijn terretory!" Riep Ice vanuit het niets. 'W-we zijn vrienden. Daarom staan we op je territorium. Als vrienden.' Hollyblack bewoog zijn oren vragend bij het horen wat Garlicpaw zei. Vrienden? Nee zeker niet. 'We zij geen slaven van Dark. Zij ons gewoon onze leider.' Probeerde Garlicpaw vervolgens Ice's commentaar onderuit te halen. Licht schudde Hollyblack met zijn kop, dit zou nog wat worden. "Een slechte!" De langharige kater zuchtte, dit begon hem ondertussen te irriteren. Een kattin die alles aan een clan slecht vond en een apprentice die vrienden met haar probeerde te zijn. Wat deed hij hier überhaupt nog? "Jij bent altijd welkom hier Garlic, maar jij?" Nog steeds emotieloos keek hij recht in de ogen van de kattin op het twoleg voorwerp. "Voor zo verre gaat het de Shadowclan goed, Darkstar is dus geen slechte leider te noemen wat dat betreft. Dat jij altijd maar wil vechten is jou zaak, niet de mijne," zei hij waarna hij rustig op het twoleg voorwerp sprong zodat hij naast de wittige kattin kwam te staan. "Ik ben het ook niet vaak eens met de leader maar ik hou me tenminste aan mijn woord. Maakt me niet uit wat er daarvoor moet worden gedaan," siste hij naar de kattin waarna hij weer van het ding af sprong en naast Garlicpaw ging staan.

OOC: Holls is een kater X'D
No worries, ik ben ook heel druk hoor...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptydo dec 04, 2014 8:23 pm

Ice staarde de kater woest aan "Zelfs je bestte vriend vermoorden ? , je eigen clan ten onder zien gaan in het gevecht ? . Dark is niet wie jullie denken dat ze is ! . Ik zou zijn vermoord ! ".  Ze wendde ziich tot Garlicpaw "Dit is niet de reden waarom jullie hier zijn ! " Ze staarde het Katertje Woest aan haar ijzige blik liggend op de zijne geen bewegenig ontging haar Merkend dat steeds meer rogue's zich naar hun toe werkten . Maar Ice voelde geen enkele spanning meer op deze plek , bijna iedereen week uiteen voor haar , hier op deze grond was zij in het voordeel ze hoefde maar te knikken of de rogue's zouden deze clan cats vermoorde . "Nou zeg op ! "
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyblack

Hollyblack

PROFIELAantal berichten : 62
Punten : 10319
Registratiedatum : 17-11-14
Woonplaats : Ergens
Accounts : Hollyblack
Battlescar
?paw
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 39 moons
Partner: They shattered my heart, and broke my bones, some scars won't go away.

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptyvr dec 05, 2014 3:06 pm

"Zelfs je beste vriend vermoorden? Je eigen clan ten onder zien gaan in het gevecht? Dark is niet wie jullie denken dat ze is! Ik zou zijn vermoord!" Dit leek een gevoelige snaar te zijn bij de kattin. Als dat niet zo was zou ze niet zo overdreven aanvallend reageren. "Dit is niet de reden waarom jullie hier zijn!" Riep ze duidelijk boos naar Garlicpaw. Hollyblack merkte hoe vele rogues om de drie katten verzamelde. Duidelijk geïnteresseerd in wat er gebeurde, een keer iets anders dan een doodgewone moord. De katten waren bang voor Ice en zouden waarschijnlijk nog naar haar luisteren om hun eigen leven te besparen. Echter keken diverse hem angstiger aan. Het verhaal had zich ondertussen tot waar een kat kon gaan verspreid. Het maakte hem niet uit, echter kwam het nu voor een keer meer in zijn voordeel. "Nou zeg op!" Drong de witte kattin aan, nonchalant bewoog de zwarte kater met zijn oren. "Ik héb mijn beste vriend vermoord. En waarom maakt moorden jou eigenlijk niets uit maar dat Darkstar jou zou vermoorden wel?" Hij liet zijn blauwe ogen over de rogues die om hun heen stonden gaan. Sommige keken hem strak aan, andere zette een stap achteruit. Hij had er wel vaker aan gedacht om de clan te verlaten. Dan zou hij eindelijk af zijn van die katten die hem verrader en moordenaar noemde af zijn. Echter zou hij zich niet laten kennen, nee hij zou de clan niet om die reden verlaten. "Ik ga en sta waar ik wil kleintje, niemand gaat daar iets aan doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptyvr dec 05, 2014 5:01 pm

Ice haren stonden weer over eind van woestheid en door de regendruppels die langzaam meer werden . Ze staarde een van  de vele rogue's ijzig aan , ze kende de kater zeer goed en hij was een goede vechter . Zijn rode vacht gescheurd en onder de littekens "Omdat ik niet zwak ben , zoals jij of Garlicpaw ! . Dit is wie ik echt ben , net als mijn vader ! " Bij die woorden voelde ze een steek van pijn haar vader had zijn clan verraden , en geleefd als rogue en vele katten vermoord . Heel even meende ze de witte kater te zien zijn witte vacht rood van het bloed en wonden . "Hier ben ik de baas , dit is mijn wereld ! "  miauwde ze krachtig . Kijkend op de rogue's die haar bijvielen . Sommigen meer dan de anderen . Ze was dan jong maar krachtig . Als ijs dat nooit smelt ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Emptyza dec 13, 2014 2:14 pm

Paniek omhelsde Garlicpaw als ijzige klauwen toen de Rogues hem omsingelden. De leerling. Maakt zijn vacht dik van woede en angst toen hij een grote rode kater in het oog kreeg. Hij leek behoorlijk gehavend maar sterk, met zijn angstaanjagende gescheurde vacht. Sissend stapte het cyperse katertje achteruit, terwijl bloed in zijn oren gonsde.
Zijn hart maakte een sprongetje toen hij tegen een ravenzwarte borstkas aanstootte, maar hij werd gekalmeerd toen de vertrouwde geur van Hollyblack hem trof. Alle zwerfkatten of Rogues, wat ze ook mochten zijn, zouden hun openscheuren! Hoopvol en paniekerig tegelijk keek Garlicpaw hem aan. 'Hollyblack!' fluisterde hij in paniek. Zijn ogen vertelden dat ze machteloos waren tegenover Icepaw en haar bondgenoten. Toen hij zich omdraaide, galmde de woorden van Ice door zijn oren. 'Icepaw,' mauwde Garlicpaw ietwat angstig. 'Doe ons dit niet aan! we waren vriende !' Zijn stem sloeg over. 'Maar als je het perse zo wil,' vervolgde hij steeds krachtiger,'zal ik vechten voor mijn vrienden!' Siisend maakte hij zich groot om moedig te lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

who are you ?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: who are you ? who are you ?  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

who are you ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: Others-