IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Changing is all we do {OPEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Icynight
Deputy
Icynight

PROFIELAantal berichten : 12
Punten : 10314
Registratiedatum : 02-11-14
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 20 moons
Partner: I only see the dark side

Changing is all we do {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Changing is all we do {OPEN} Changing is all we do {OPEN} Emptyzo nov 02, 2014 10:54 pm

Het had de jonge poes nog altijd verbaasd dat Firestar had uitgekozen tot zijn nieuwe deputy. Het voelde vreemd om nu bevelen uit te moeten delen, om patrouilles te moeten organiseren en om binnenkort haar leider te steunen tijdens de gathering. Haar witte gestalte kwam het kamp binnen, helaas was de Sharing Tongues al zo'n beetje ten einde en lagen er alleen nog maar oudere prooien op de stapel. Icynight viste er een kleine muis tussenuit en liep naar een plekje in het kamp waar niemand meer zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10873
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

Changing is all we do {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing is all we do {OPEN} Changing is all we do {OPEN} Emptyma nov 03, 2014 4:20 pm

Firestar liep zijn hol uit en schudde de restjes bedmos van zich af. Hij had potverdorie de hele dag geslapen! De vorige nacht had hij het ook wel erg bont gemaakt door een nachtelijke jacht te houden, en pas terug te keren toen hij de roodorange zonnestralen over de horizon zag verschijnen. Firestar hoorde zijn maag knorren en liep watertandend op de hoop met verse prooi af. Toen kreeg hij een witte poes in het oog. Het was Icynight, zijn Deputy. Hij zag haar een kleine muis uit de prooihoop pakken en haar naar een rustig plekje in het kamp lopen. Firestar pakte een ekster en volgde haar. Toen hij bij haar aankwam ging hij tegenover haar zitten en legde hij zijn ekster neer. 'Hé hallo Icynight. Hoe ging het met je eerste dag als Deputy?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Icynight
Deputy
Icynight

PROFIELAantal berichten : 12
Punten : 10314
Registratiedatum : 02-11-14
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 20 moons
Partner: I only see the dark side

Changing is all we do {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing is all we do {OPEN} Changing is all we do {OPEN} Emptyzo nov 09, 2014 1:40 pm

De poes keek op van haar muis toen er pootstappen klonken en er binnen een paar tellen een kater naast haar stond, iemand die haar had uitgekozen om hem te helpen bij het besturen van ThunderClan. 'Hé hallo Icynight. Hoe ging het met je eerste dag als Deputy?' mauwde de kater toen terwijl hij tegenover haar kwam zitten en zijn ekster neerlegde. Icy glimlachte voorzichtig naar hem en knikte als teken van begroeting. "Alles gaat zo z'n gangetje, denk ik." Haar stem klonk misschien een beetje onzeker, maar dat ware alle deputy's vast wel op hun eerste dag. Je moest je anders gedragen tegenover je Clangenoten en dat voelde gewoon vreemd, anders, niet zo goed. Ze moest bevelen uitdelen, patrouilles organiseren en nog veel meer wat bij de taak hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10873
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

Changing is all we do {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing is all we do {OPEN} Changing is all we do {OPEN} Emptyzo nov 09, 2014 3:18 pm

De poes voor hem glimlachte voorzichtig en knikte een begroeting. "Alles gaat zo z'n gangetje, denk ik." Zei ze. Firestar knikte en glimlachte tevreden. 'Het is fijn dat te horen' Zei hij. 'Ik weet nog toen ik net Deputy was, Ik zette de boel meteen al op stelten.' Hij grinnikte even bij de gedachte aan die tijd. Toen vertelde hij tegen een leerling dat hij een pattrouille moest leiden, en vroeg hij of een Elder kon jagen. 'Nee je went er wel aan.' Stak hij haar een hart onder de riem. Hij keek omhoog en zag de zon fonkelen op het steeds minder dichtwordende bladerdek. 'Bladval komt eraan, en dan heb ik Icynight hard nodig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Changing is all we do {OPEN} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing is all we do {OPEN} Changing is all we do {OPEN} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Changing is all we do {OPEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» It's my end [Open]
» All alone {Open}
» The big fight {Open}
» What if i kill you ? [ open ]
» One more time {Open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: ThunderClan-