IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

The big fight {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Darkpaw

Darkpaw

PROFIELAantal berichten : 13
Punten : 10420
Registratiedatum : 28-09-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Rozenburg
Accounts : Firestar (Leader Tc)
Graycloud (Wc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 7 Moons
Partner:

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyzo nov 02, 2014 8:55 pm

Darkpaw keek verlangend naar de dikke, vette eekhoorn die hij aan de overkant van de rivier zag rondhuppen. 'In Starclans naam als die warrior code er niet was geweest had ik dat beest zijn nek allang omgedraaid' Dacht hij geërgerd. Ik bedoel, wat kan één eekhoorntje nou kwaad? Darpaw kneep zijn miltgroene ogen tot spleetjes en keek weer verlangend naar de Thunderclaneekhoorn. 'Toch niemand komt er achter?' Hij liep naar de oever van de rivier en voelde het zachte zand tussen zijn zwarte poten. Hij zette zich af naar een steen die boven water uitstak, een eeuwig oude route die al vele katten hadden genomen. Hij zette zich verder af naar de volgende steen, en weer de volgende. Tot hij aan de overkant was aangekomen. Darkpaw was nu extra op zijn hoede. Hij bevond zich nu op vijandelijk gebied en als een Thunderclanwarrior hem hier nu zou zien zou hij zonder pardon een paar fikse wonden op zijn geweten krijgen. Hij keek naar de plek waar de eekhoorn zich eerder bevond, en zag tot zijn grote verassing dat deze hem nog niet had opgemerkt. 'Dom beest' Dacht hij terwijl een grijns over zijn gezicht ging. Hij ging al automatisch in jachthouding en sloop met zachte,maar toch snelle passen op het nietsvermoedende beestje af. Toen deze hem opmerkte was het al te laat en had Darkpaw de eekhoorn al besprongen om hem met een snelle beet te doden. 'En nu maken dat ik hier weg kom' Dacht hij. Hij pakte de eekhoorn stevig vast en liep richting de oever, maar toen hoorde hij plots geritsel in de bosjes..

~De 1e post is gereseveerd voor Brookpaw! Ik (Firestar) en Wolfstar hebben deze topic samen afgesproken ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10560
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyzo nov 02, 2014 9:37 pm

Brookpaw liep in z'n eentje door het bos, zoals altijd eigenlijk, maar dat kon hem allang niet meer schelen. De eenzaamheid was zijn toevluchtsoord, zijn veilige haven, een plaats waar niemand hem kon raken. Hij merkte dat zijn poten als vanzelf naar de Riverclangrens liepen, een plaats waar hij vaak zat. Hij versnelde zijn pas toen hij in de verte de rivier hoorde stromen. Brookpaw's ogen schoten verrast open toen hij een onbekende geur rook. Riverclan, dacht hij grimmig. Hij keek om zich heen om te zien waar de stank vandaan kwam, en zijn ogen werden smalle spleetjes toen hij een Riverclankat op het Thunderclanterritorium zag zitten. Wat doet die visvretende kat hier op ons territorium? dacht hij woedend. Een woedend gesis ontsnapte zijn mond toen hij de kater met een vette eekhoorn naar de oever zag lopen. Hij sprong uit de struikjes tevoorschijn en liep richting de kater, een apprentice nog maar. 'En wat denk jij dat je aan het doen bent?!' blies hij woedend. 'Dit is Thunderclanterritorium, en deze eekhoorn is dus Thunderclanprooi!' Met zijn voorpoot haalde hij uit naar de apprentice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyzo nov 02, 2014 10:06 pm

Wolfstar staarde over het Riverclan landschap . Bladkaal kwam eraan en de Riverclan leader wist maar al tegoed dat de andere clans maar al te graag de grens over stoken op zoek naar voedsel . Ze moest haar clan er dus goed op voor bereiden een gevecht aan te gaan over voorbereiden gesproken , hoe zou het met Darkpaw zijn ? Dacht de poes , denkend aan haar aprentice  die net als haar graag de regels  overtrad ze glimlachte ze wist nog goed hoe ze zich vroeger vaak in de nesten bracht nog steeds trouwens . Ze snoof de lucht op toen ze Darkpaw's geur herkende en die volgde tot de thunderclan grens "En wat denk jij dat je aan het doen bent, en deze eekhoorn is dus Thunderclanprooi !" Wolfstar ving een glimp op van een zwartte thunderclan aprentice die haar aprentice woest aanstaarde , haar spieren spande en uithaalde wat denkt zij dat ze aan het doen is Dacht wolf terwijl ze opstond en grens op stormde , wat ze ook aan het doen waren en wat Darkpaw ook gedaan had ze zou de thunderclan aprentice is een lesje leren !. Ze sprong de rivier over en liet een strijdkreet horen hopend dat andere Riverclan katten het ook hoorde . Ze sprong boven op de Aprentice en duwde haar met gemak op de grond , toen snel trippelde poten haar aandacht trok  ,  er kwamen meer Thunderclan katten ! .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10873
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyma nov 03, 2014 6:58 am

Firestar was met een paar warriors op patrouille gegaan en ze liepen nu richting de Riverclangrens. Het was zo vredig in het Thunderclanbos. De wind liet de bomen in een zachte, ritmische beweging opgaan. De vogels die hun lied zongen waren voor het eerst niet zo irritand als normaal en de met bladeren bedekte bosgrond kraakte zachtjes onder hun pootkussentjes. Plots hoorde Firestar in de verte een strijdkreet. W..was dat nou de Riverclan?? Hij keek achter zich waar een paar krijgers net zo verbaasd keken als hij. Zijn verbazing trok weg en hij kneep zijn ogen tot spleetjes. Niemand was zo brutaal zijn grens over te steken, laat staan te vechten! 'Jaag iedere Riverclankat die je ziet weg met een paar fikse wonden, die ze van hun langzalzeleven nog niet zullen vergeten.' Siste hij. Bij die woorden stormde hij met een strijdkreet op de plek van het gevecht af en zag Wolfstar boven op Brookpaw. 'Neem iemand van je eigen lengte! Neem maar een voorbeeld aan mij!' Schreeuwde hij terwijl hij de poes van de jonge Apprentice aftrok.

~Omg, freaking gevecht word steeds heftiger ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Whirlpool
Deputy
Whirlpool

PROFIELAantal berichten : 185
Punten : 10595
Registratiedatum : 29-09-14
Leeftijd : 25
Accounts : Poppykit (SC)
Fogpaw (TC)
Addertail (WC)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 23 moons
Partner: I'm confused, but I think I love you.

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyma nov 03, 2014 3:19 pm

Whirlpool zat doodstil aan de oever van de rivier. Hij zorgde ervoor dat zijn schaduw niet over het water viel. Hij wachtte geduldig totdat een vis zich zou laten zien bij de oppervlakte. Het duurde dan ook niet lang totdat een witvis voorbij zwom. Razendsnel stak Whirlpool zijn klauw in het vpwater en viste met gemak de vis uit het water. Het spartelde kort op de kant, voordat Whirlpool zijn tanden in zijn nek boorde het het beestje uit zijn lijden verloste. Whirlpool legde het veilig op de oever en ging weer aan de kant zitten, wachtend totdat de volgende vis aan zou komen zwemmen.
'En wat denk jij dat je aan het doen bent?!' Whirlpool keek verrast op van het water. In de verte zag hij aan de Thunderclan kant van de rivier een grijze apprentice tegen Darkpaw praten. Wacht, wat? Wat deed Darkpaw in Starclans naam op. Riverclan territorium? 'Dit is Thunderclanterritorium, en deze eekhoorn is dus Thunderclanprooi!' Whirlpool stond op, liet zijn vis achter en wandelde langs de kant naar het groepje apprentices toe. Hij wist niet precies wat er aan de hand was, maar kennelijk had Darkpaw op Thunderclan territorium gejaagd. Tenminste, dat was wat de bosbewoner zei.
Plotseling zag Whirlpool Wolfstar over de rivier heen springen en ze slaakte een harde kreet uit. Verbaasd bleef Whirlpool als versteend staan. Wat deed Wolfstar nou? Ze wierp zichzelf op de Thunderclan apprentice. Whirlpool voelde woede in zich opborrelen. Wat was dit voor een waanzin? De fout zat deze keer bij Riverclan, een fout gemaakt door een domme apprentice, en waarom viel Wolfstar Thunderclan nu aan. Hij zag over de andere kant al een Thunderclan patrouille aankomen en hij wist dat hij Wolfstar niet alleen kon laten. Hij zou een einde aan deze waanzin maken.
Whirlpool wierp zichzelf in het koude water van de rivier en zwom met enkele sterke slagen naar de andere oever. Zonder zich ook maar uit te schudden rende hij het slagveld op. Hij zag Wolfstar verwikkelend in een gevecht met Firestar, de Thunderclan leader. Whirlpool wierp een boze blik naar Darkpaw. 'Kijk nou wat je hebt aangericht!' snauwde hij kwaad naar de apprentice.
Whirlpool sprong daarna naar de twee leiders die vechtten. Zonder erbij na te denken ging hij tussen het tweetal staan. 'Wolfstar, stop deze waanzin! Dit is niet een gevecht die het waard is gevochten te worden!' Hij had zijn gele ogen indringend op die van zijn leidster gevestigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyma nov 03, 2014 4:54 pm

Wolfstar voelde de aprentice onder haar worstelen . Ze zag Firestar van uit een oog hoek op haar afstormen , dit was niet de bedoeling ! Nou ja een gooede les voor haar Aprentice het was zijn schuld ! Misschien stak hij hier nog iets van op . Scherpe klauwe drongen door haar huid "Neem iemand van je eigen lengte , neem maar een voorbeeld aan mij ! ". Siste de Thunderclan leader Wat heeft Darkpaw dan gedaan ? plotseling kwam het besef dat ze niet een wist wat Darkpaw gedaan had . Plotselinmg dook er een bekende geur op Whirlpool ! Dacht de poes opgelucht , terwijl ze Firestar op de grond drukte . Ze zag nog net haar Deputy darkpaw iets woest toe sissen voor ze zich  om draaide en tussen de leaders kwam staan "Wolfstar stop deze waan zin ! Dit is niet een gevecht die het waard is gevochten te woorden !" De Deputy staarde haar indringend aan "Die aprentice viel Dark zo maar aan volgens mij nog aan riverclan zijde ! " Siste ze woest "Darkpaw viel een indringer aan zoals het hoort , Darkpaw is hem achter na gezeten . Toch ?"  Wolfstar staarde haar aprentice vragend aan ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Darkpaw

Darkpaw

PROFIELAantal berichten : 13
Punten : 10420
Registratiedatum : 28-09-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Rozenburg
Accounts : Firestar (Leader Tc)
Graycloud (Wc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 7 Moons
Partner:

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyma nov 03, 2014 8:55 pm

Darkpaw keek verbaasd op toen Firestar zijn leader van de riverclanapprentice aftrok, met de woorden: "Neem iemand van je eigen lengte , neem maar een voorbeeld aan mij ! " . Plots kwam zijn Deputy Whirlpool tevoorschijn die tussen de twee vechtende leaders in kwam staan. "Wolfstar stop deze waan zin ! Dit is niet een gevecht die het waard is gevochten te woorden !". Toen hoorde hij Wolfstar zeggen: "Die aprentice viel Dark zo maar aan volgens mij nog aan riverclan zijde !Darkpaw viel een indringer aan zoals het hoort , Darkpaw is hem achter na gezeten . Toch ?" Darkpaw sloeg zijn ogen neer. Hij schaamde zich nu kapot.. Hij had de warrior-code overtreden door op een ander terratorium te jagen dan de zijne. Hij voelde dat de Starclan op hen neerkeek, wachtend op een bekenning van Darkpaw. 'Nee Wolfstar..' Zei hij met overslaande stem. 'Ik heb hier een eekhoorn gevangen..' Hij hoopte dat zijn leader het niet zo erg opvatte..

~Sorry slechte post :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10560
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyma nov 03, 2014 9:32 pm

Brookpaw schrok op toen een andere Riverclankat met een luide kreet over de rivier sprong. En hij sperde zijn ogen nog wijder open toen hij de Riverclanleader herkende. Oh Starclan.. dacht hij bij zichzelf. De leader zou gehakt van hem maken. Wolfstar sprong op hem en drukte hem tegen de grond. Brookpaw's hoofd botste onzacht tegen de grond, en zijn hoofd duizelde. 'Jaag iedere Riverclankat die je ziet weg met een paar fikse wonden, die ze van hun langzalzeleven nog niet zullen vergeten.' schreeuwde een kat, en Brookpaw was opgelucht toen hij Firestar's stem herkende. 'Neem iemand van je eigen lengte! Neem maar een voorbeeld aan mij! 'Wolfstar werd ruw van hem af getrokken. Toen Brookpaw probeerde recht te staan duizelde zijn kop en bijna viel hij opnieuw op de grond. Hij hoorde stemmen verwoed ruziën, maar verstond niet wat ze zeiden. Wat gebeurt er? vroeg hij zich bang af. "Die aprentice viel Dark zo maar aan, volgens mij nog aan riverclan zijde!" Siste de Riverclanleader woest. Wat?! dacht Brookpaw verbijsterd. Zo is het helemaal niet gegaan.. "Darkpaw viel een indringer aan zoals het hoort , Darkpaw is hem achter na gezeten. Toch?" Brookpaw wou de leader tegenspreken, maar Darkpaw was hem voor. 'Ik heb hier een eekhoorn gevangen..' Zij hij met overslaagde stem. Brookpaw zette zich recht en keek de Riverclanleader strak aan. 'Inderdaad.' siste hij woedend. 'Ik viel helemaal niemand zomaar aan. Hij heeft prooi van Thunderclanterritorium gestolen. Darkpaw heeft de warrior code overtreden, niet ik!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkpaw

Darkpaw

PROFIELAantal berichten : 13
Punten : 10420
Registratiedatum : 28-09-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Rozenburg
Accounts : Firestar (Leader Tc)
Graycloud (Wc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 7 Moons
Partner:

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptydi nov 04, 2014 8:59 pm

'Inderdaad.' Siste de Thunderclan-Apprentice woedend. 'Ik viel helemaal niemand zomaar aan. Hij heeft prooi van Thunderclanterritorium gestolen. Darkpaw heeft de warrior code overtreden, niet ik!' Bij die woorden keek Darkpaw kwaad op, om de leerling vuil aan te kijken. 'Luister bosbewoner.' Siste hij. 'Niemand beschuldigd mij van het overtreden van de warrior code. Zelfs al zouden de geesten uit de Starclan neer komen dalen om dat mij te vertellen, zelfs hun ogen klauw ik uit.' Bij die woorden besefte hij hoe onheerbiedig hij deed over zijn voorouders, maar dat kon hem niet schelen. Tegen de tijd dat hij dood was hadden ze het hem vast wel vergeven. Darkpaw keek nog steeds met tot spleetjes geknepen ogen naar Brookpaw. 'En ik deed het niet als overtreden, maar als plicht mijn clan te voeden. Dus ik weet niet wat jij allemaal uitkraamt en wat jij allemaal zeurt over één simpel eekhoorntje.' Hij ontblootte zijn scherpe nagels en tanden, klaar om de apprentice aan te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10560
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyvr nov 07, 2014 9:10 pm

'Luister bosbewoner' riep Darkpaw verontwaardigd terug. 'Niemand beschuldigd mij van het overtreden van de warrior code. Zelfs al zouden de geesten uit de Starclan neer komen dalen om dat te vertellen, zelfs hun ogen klauw ik uit.' Brookpaw deinsde woedend achteruit, hoe kon een kat zo onbeschoft praten over hun voorouders? Maar Darkpaw was nog niet uitgesproken, nijdig ging hij verder. 'En ik deed het niet als overtreden, maar als mijn plicht mijn clan te voeden. Dus ik weet niet wat jij allemaal uitkraamt en wat jij allemaal zeurt over één simpel eekhoorntje.' Brookpaw kneep zijn ogen dicht en staarde de apprentice giftig aan. 'Heb je dan echt geen enkel respect voor de warrior code? Leafbare komt er bijna aan. Ook ik moet mijn clan voeden.' Hij liep verder naar achteren en ging achter Firestar staan. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkpaw

Darkpaw

PROFIELAantal berichten : 13
Punten : 10420
Registratiedatum : 28-09-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Rozenburg
Accounts : Firestar (Leader Tc)
Graycloud (Wc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 7 Moons
Partner:

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyza nov 08, 2014 7:58 pm

'Heb je dan echt geen enkel respect voor de warrior code? Leafbare komt er bijna aan. Ook ik moet mijn clan voeden.' Zei de Thunderclan-apprentice, Die vervolgends achter zijn leader Firestar ging staan. Darkpaw kneep zijn ogen tot spleetjes. 'Ik heb meer respect voor de warrior code dan jij ooit in je lelijke kop zou kunnen houden.' Darkpaw wist dat hij nu kei en keihard aan het provoceren was. Hij keek weer naar de eekhoorn die hij eerlijk gevangen had. 'Hou die eekhoorn maar, Ik lust geen voedsel was bosbewoners ook eten.' Hij stak zijn zwarte staart fier in de lucht en deed zijn best zo zelfverzekerd mogelijk over te komen. 'Als die bosbewoner zijn bek nog één keer open zou trekken zou hij de dag van zijn leven krijgen.' Dacht hij fel. 'Iedereen weet dat de Riverclan de beste en de sterkste clan is, die tenminste voor zichzelf kan zorgen.' Plots werd de hemel gevuld met donkere wolken vol met liters water. 'Het gaat regenen.' Zei hij ijzig kalm tegen niemand in het bijzonder. 'Gaan jullie bosbewoners maar snel naar huis toe voor jullie poten nat worden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Deputy
Whirlpool

PROFIELAantal berichten : 185
Punten : 10595
Registratiedatum : 29-09-14
Leeftijd : 25
Accounts : Poppykit (SC)
Fogpaw (TC)
Addertail (WC)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 23 moons
Partner: I'm confused, but I think I love you.

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyza nov 08, 2014 8:26 pm

Whirlpool keek vol ongeloof het schouwspel aan dat voor zijn ogen afspeelde. Wolfstar beaamde dat de Thunderclan Apprentice op Riverclan territorium was gekomen. Toen Darkpaw de waarheid vertelde en zei dat de de eekhoorn had gevangen, was het even stil. Whirlpool wierp een strenge blik naar Darkpaw. Hij zou een hartig woordje met haar spreken zodra ze terug zouden zijn in het kamp. Belachelijk, stom stuk vreten dat het was. Apprentices behoorden de Warrior Code niet te overtreden, en al helemaal niet er zo'n puinzooi van maken zoals het nu was.
Opeens ging de Thunderclan Apprentice zich met het gesprek bemoeien. En voordat Whirlpool het wist, waren de twee jonge katers in hevige discussie. En Darkpaw ging hier nog een lijn over. Beledigingen werden heen en weer gegooid tussen de twee. Whirlpool beende fel naar voren.
'Nu is het genoeg,' brulde hij kwaad. Hij wierp zijn ogen op Darkpaw. Het duurde enkele seconden voordat het opeens met bakken uit de lucht kwam vallen. Whirlpool rilde spontaan. Fijn, nu was hij alwéér nat. 'Wij gaan terug naar kamp.' Hij keerde zich naar de rode kater, de leider van Thunderclan. 'Mijn excuses voor deze daad van de apprentice, het zal niet nog een keer gebeuren.' Hij gaf de leider een knikte, draaide zich om en wees met zijn staart dat Darkpaw zou volgen. 'Kom Wolfstar, we vertrekken,' zei hij voordat hij er erg in had dat hij zijn eigen leider commandeerde. Whirlpool stond al aan de oever van de rivier, klaar om zich in het water te gooien en van het stinkende vijandige gebied te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10873
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyza nov 08, 2014 8:49 pm

Firestar keek vol afschuw naar de twee apprentices. En dan vooral naar Darkpaw. 'Onheerbiedig stuk vreten.' Dacht hij fel. Plots kwam Whirlpool tussen hen beiden: 'Nu is het genoeg,' Enkele seconden erna kletterde de regen neer op de bosgrond en was Firestar binnen enkele secondes helemaal doorweekt. De riverclan-deputy keerde zich tot hem. 'Mijn excuses voor deze daad van de apprentice, het zal niet nog een keer gebeuren.' Hij werd toegeknikt en zag dat Whirlpool naar de apprentice wenkte hem te volgen. De katten dropen langzaam af en keerden terug naar hun eigen terratoria. Hij moest nog één ding zeggen. 'Whirlpool.' Zei hij neutraal. 'Bedankt.'. Firestar wenkte Brookpaw hem te volgen. 'Goed gedaan dat je een indringer aan viel.' Zei hij zachtjes tegen de jonge leerling.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10560
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyza nov 08, 2014 9:22 pm

Brookpaw siste woedend naar Darkpaw, hoe durfde die zo te praten! Bijna was hij naar voren gestormd om de apprentice zelf een lesje te leren, maar op dat moment kwam Whirlpool tussenbeide. 'Nu is het genoeg!' schreeuwde hij tegen Darkpaw. 'We gaan terug naar het kamp.' Alsof alles nog niet erg genoeg was, begon het ook nog eens hard te regenen. De deputy keerde hij zich naar Firestar. 'Mijn excuses voor de daad van deze apprentice, het zal niet nog eens gebeuren.' Met die woorden draaide hij zich om en liep terug naar de oever, samen met de overige Riverclanwarriors. 'Goed gedaan dat je een indringer aanviel.' murmelde Firestar tegen hem. Brookpaw glunderde van trots bij de woorden van zijn leader. 'Ach, ik heb eigenlijk niet zo veel gedaan, zonder jullie zou ik..' verder kwam hij niet, een stekende pijn in zijn hoofd deed alles wazig worden en de wereld draaien. Door alles wat er gebeurt was was hij de verwonding helemaal vergeten. Bloed stroomde uit de wond en maakte zijn pels plakkerig van het bloed. Het laatste dat hij nog zag was de vlammend rode pels van zijn leader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestar
Administrator
Firestar

PROFIELAantal berichten : 371
Punten : 10873
Registratiedatum : 04-10-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : In your mind
Accounts : Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
Owlfeather (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons (9 Lifes)
Partner: Yeh.. it's eh.. complicated..

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Emptyzo nov 09, 2014 9:38 am

Firestar zag Brookpaw glunderen bij zijn lovende woorden en dat deed hem goed. 'Ach, ik heb eigenlijk niet zo veel gedaan, zonder jullie zou ik..' Zei Brookpaw. Niet zo bescheiden. Dacht hij grinnikend. Plots stortte Brookpaw in en begonnen zijn verwondingen veel erger dan voorheen te bloeden. Firestar stond even geschokt een seconde stil. Hij snelde zich naar de leerling toe en begon zorgvuldig zijn wonden te bekijken. Niet dat hij een medicine cat was, maar hij had anders dan andere tijdens zijn leerlingen en kittentijd de medicine cat in de gaten gehouden en had zo stiekem een beetje over verwondingen geleerd. Firestar kreunde eventjes, hij wist totaal niet wat hij moest doen. Hij pakte was spinrag en deed dat op de wonden. Iedere warrior wist wel dat dat bloeden zou stelpen. 'Brookpaw, ik breng je terug naar het kamp. Het komt goed.' Fluisterde hij zachtjes tegen de grijze kater.

~Zullen we hierbij het topicje afronden? ;3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elinesoksite.webnode.nl/
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

The big fight {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The big fight {Open} The big fight {Open} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

The big fight {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» The fight [ open voor Riverclan]
» All alone {Open}
» It's my end [Open]
» What if i kill you ? [ open ]
» Changing is all we do {OPEN}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: ThunderClan-