IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

When snow falls [ garlic]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptywo feb 11, 2015 10:24 pm

Een schaduw lag over et woud , rood kleurde de avond hemel toen de silvere poes door het woud tripelde . Haar ijzige ogen stonden vol pijn , en haar poten verzette zich bij iedere stap die ze voorzette . Ze viel , bloed kleurde de sneeuw rood . Haar wonden prikte , maar ze voelde het niet blijdschap overheerstte haar hart . Ze zag hoe de eerstte ster verscheen aan de donker blauwe hemel en een volle maan verscheen "Is dit het einde, van alles . Mijn strijd , mijn leven en mijn wereld ? " gedachtten vielen als sneeuw vlokken eindeloos omlaag . Ijs smolt in haar bevroren hart . "Mijn naam is Icepaw ! " schreeuwde haar gedachten maar een ander weer het ander

Met een schok stond de poes op en keek omzich heen . Vol oplchting beseftte ze dat ze nog steeds in haar geïmprofiseerde nest van afval lag . Ze sloot even haar ogen voor ze opstond en zich uitrekte . Pijn lag diep in haar bevoren hard , ze misttre het clan leven . Maar ze kon niet terug en wou niet terug . Eerst zou ze wraak nemen ! . Een geur droof binnen , clancats ? . Snel gliptte ze door de straten en met een schok viel het eerstte sneeuwvlokje uit de bewolkte hemel . Een lag hing rond haar mond , het werd kouder . Nou ja voor normale krijgers . Ze herrinerde het zich nog goed toen ze zei dat ze tegen kou kon , en dark heftig regeerde . Het duurde niet lang voor haar terretory wit gekleurd was en een pak sneeuw het woud had bedekt . Ze kwam aan bij een meertje silver gekleurd door het ijs dat het bedekte . Ze stapte naar voren en keek naar haar weerspiegeling . Wonden was het enige wat je zag . Ze keek op toen een geur via de wind haar neus in vloog . Dezelfde geur ?..


beetje laat srry en srry voor type fouten .
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptydo feb 12, 2015 7:18 pm

Een bekende geur nestelde zich in Garlicpaws neus. Gruwend verhief hij zich op zijn achterpoten, zijn machtige poten zwiepend door de lucht. Maar tegelijkertijd herkende hij het bijsmaakje van de aroma; prikkelerig, rokerig. Shadowclan!
Meteen liet de cyperse kater zich op de grond zakken en merkte de zilveren verschijning tussen de blikken van de smerige tweebenen op. Langzaam, zachtjes sissend, sloop hij dichterbij en miauwde toen, wetend wie de bekraste Rogue zou zijn : 'Icepaw. Lang geleden, ouwe rakker.'
Hij kneep zijn ijsblauwe ogen tot spleetjes. Het puntje van zijn staart zwiepte heen en weer. 'Wees nu niet bang voor een echte belediging,' snauwde Garlicpaw toen humeurig. 'Nu ben ik echt vrij. Ik heb mijn echte zelf gevonden.' De donkere blik verheldere en gleed langs zijn gestreepte poten, waar zijn klauwen uitschoten en daarna nog langer uitschoten.
Garlicpaw snoof de lucht op. Het was hier smerig... Smeriger dan bij het Donderpad. Hij hield van dennengeur en harslucht die in zij neus zweefde. Garlicpaw kon zich niet herinneren waarom hij naar deze smerige plek waar geen Starkrijger was was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptydo feb 12, 2015 9:57 pm

Ice herkende Garlic's stem lachend om zijn woorden "Oh echt ?! , fijn je te zien trouwens " miauwde ze kalm en ijzig . Ze stond op en stapte richting de kater "Nog steeds geen krijger ? , te erg ." Ergens voelde de poes een diepe pijn van binnen bij die woorden . Zij zou nooit een krijger worden ! . Zee keek de kater ijzig en gevoelloos aan . "Hoe dan ook , de echte jij . Wat houd dat in ? . Een goede welvarende kat , een moordlustige vechter of een zeer trouwe ? " Ze staarde kater koel aan , haar ijs blauwe ogen bekeken hem van top tot poot . Deze kater kon haar helpen bedacht ze zich plots . Hij kwam niet voor niets hier heen . En hier zonder rogue's om haar heen kon ze haar ouwe den genoot wat beter leren kennen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptyvr feb 13, 2015 8:01 am

'Dat houdt dit in!' gromde Garlicpaw en wees met zijn staartpunt naar een oude grijze kater die sissend dichterbij kwam. Garlicpaw schudde zijn nekspieren los en rende naar de oude kat, smeet hem tegen de grond met een klap en gooide zich bovenop hem. Nagels boorden zich in de grijze huid.
Daarna Rolde de cyperse kater zijn tegenstander op zijn rug en legde zijn massieve poot op zijn smalle borstkas, grollend.
'Ik ben trouw aan de clan,' besloot Garlicpaw toen hijgend. 'Ik ben bereid elke kat van m'n clan te steunen. Maar dan heb je nog die zwakke, luie katten die niks doen en alleen prooi vergen, maar nooit op het punt staan hun clan te beschermen tegen weaklings...' De cyperse kater keek schuddend met zijn hoofd naar de grijze kater onder hem.
'Zo, wat doen we met deze?' Hij zwiepte met zijn staart. 'Laten leven? Jij kent deze katten beter dan ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptyvr feb 13, 2015 7:15 pm

De poes keek neer op de grijze oude kater "Dit is een vriend , hoe durf je ! . Dood hem laat hem gaan jou keus " drong ze scherp toe en staarde naar de cyperse kater . Zou ze hem kunnen vertrouwen ? , hij zat nog wel bij de vijand ! . Maar iets vertelde haar , dat hij smachtte naar macht en aanzien , iiets wat zij hem kon geven ! .
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptyvr feb 13, 2015 8:57 pm

Garlicpaw keek naar Icepaw, met half-toeknepen ogen. 'Ik weet niet welke Rogue goed is. Goed, wat je wilt,' miauwde hij schouderophalend, een beetje scherp. 'Jij, je kan gaan. En snel,' voegde de cyperse kater er aan toe toen hij terugdeinsde van de grijze kat en hem liet gaan. Geschrokken krabbelde de Rogue overeind en spurtte weg, jankend en piepend.
'En ze zijn, aan je littekens te zien, niet allemaal even kittig,' mauwde Garlicpaw kijkend naar haar schrammen in haar zilvergrijze vacht.
Hij had alleen een gescheurd oor, en misschien littekens onder zijn vacht die je niet kon zien. In vergeleken met Icepaw was hij een 'beginneling', die vol stond met die dingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptyvr feb 13, 2015 11:00 pm

Ice lachte "Het is een zwaar bestaan , zonder clan , zonder iemand die je echt vol kunt vertrouwen . Veel hier zijn taai en sterk , je moet sterk en dodelijk zijn om te kunnen overleven ." Ze keek hoe de grijze kater weg rende "Goed werk !" prees ze de bijna krijger ze keek in de ijs blauwe ogen van de kater , net als die van haar waren ze ijziger dan het bevroren meer . "De meeste heb ik als trofeeën , maar de grootste zoals die x of de kras door mijn oog heb ik van Dark " de laatste woorden spuwde uit "Ben je haar echt trouw ! , help mij en ik kan je geven wat je wilt macht over je clan . Jij kan ze vredig laten leven ! "
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptyza feb 14, 2015 9:06 am

Garlicpaw wiegde bedachtzaam zijn kop. Hij, altijd loyaal, een dode op zijn gewete, een blinde vader... Zou hij het doen? Zijn grote droom, leider worden, zou die uitkomen?
Uiteindelijk knikte de cyperse grote kater. 'Goed, Ice. Wat krijg ik er voor terug? Wat win jij er mee?' mauwde hij toen scherp maar hij ging tactisch om met de poes.
De kater strekte zijn rug en zag toen een flits van een nieuwe grijze kater. Hij was groot, krachtig... Maar had een x op zij borst, net als Icepaw. Wat was hier de bedoeling van?
'Icepaw,' siste Garlicpaw toen naar de zilveren poes. 'Hoeveel vrienden heb jij hier niet? Kijk die daar.' Hij wees naar de kater met het x-teken. 'Dat litteken..' Garlic keek afwisselend naar het kruis op Ice's borst en de x op de grijze kater zijn borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptyza feb 14, 2015 11:03 am

Ice lachte "Vrienden zou ik het niet noemen volgelingen , het zijn volgelingen . Ik ben hier de baas , ik moord iedereen die me niet volgt f of verraad en als ze zwak zijn . Op een dag moord ik zo'n 6 katten . Ze keek naar de grijze kater "Wat doe jij hier ! " gromde ze kijkend hoe de kater angstig achteruit sloop . Ze stapte in zijn richting en haalde haar extra scherpe nagels snel uit haar kussentjes . En haalde met een krachtige slag over de buik en keel , boed spatte als een golf op de grond en de kater lag nog schokkend op de grond . Bloed gorrelde in zijn keel en na een tijdje lag hij beweging's loos op de grond . Een glimlach lag rond haar mond. Ze wendde zich tot Garlic . Bloed kleurde haar wit zilveren poot rood "Wat het mij oplevert "? Ze achtte scherp "M Wraak , wraak op Darkstar , ik zal al haar negen levens vernietigen als scourge deed ! . Wees maar niet bang , jij maag leader worden . Ik zal weer terug naar hier gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptyza feb 14, 2015 11:44 am

Garlicpaw haalde zijn wenkbrauw op toen Icepaw de grijze onschuldige kater doodde. Het bloed, waarvan hij vroeger, als zwakke, zielige leerling had van gebraakt, golfde tot vlak bij zijn poten. De cyperse kater voelde de kleverige pek over zijn poten stromen, maar hij verroerde geen spier onder zijn gestreepte vacht.
Roerloos lag de dode kater op de grond. En nu stelde die poes voor... Hem leader te maken?! Was ze mousebrains-ig?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice

Ice

PROFIELAantal berichten : 42
Punten : 10473
Registratiedatum : 20-09-14
RPG SHEET
Cat
Gender:
Age: 6 moons
Partner: -

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Emptyza feb 14, 2015 2:20 pm

De poes keek op "Als je dat aankunt teminsten , shadowclan heeft een goede leader nodig . Help mij en je clan is veilig voor Dark ."/b] Ze keek om zich heen , ze wou niet terug naar het woud ! . Ze keek naar haar verscherpte klauwen bloed glansde erop . Ze wendde zich naar de kater [b]"N Mij maakt het niet uit na mijn wraak ga ik toch nooit terug naar de clans ! . Hier heb ik een soort van mijn eigen clan , met hogere krijgers en de lagere ! .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

When snow falls [ garlic]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When snow falls [ garlic] When snow falls [ garlic]  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

When snow falls [ garlic]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» The real Power of the Garlic (TC en SC+RV!)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: Others-