IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Hey i'm back [ open voor shadowclan ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Bluefeather

Bluefeather

PROFIELAantal berichten : 13
Punten : 10189
Registratiedatum : 14-12-14
RPG SHEET

Hey i'm back [ open voor shadowclan ] Empty
BerichtOnderwerp: Hey i'm back [ open voor shadowclan ] Hey i'm back [ open voor shadowclan ] Emptydo dec 18, 2014 10:48 pm

De poes trippelde door het moeras modder plakte aan haar poten , en weinig geur van prooi hing in het rond . Ze bevond zich op shadow terriory en ze wist het maar al tegoed . Lenig sprong ze van rots naar rots . Zo dwaalde ze over het territory haar ogen rustig kijkend naar wat naderde . Niemand wist wat ze aan het doe was maar wat maakt het uit ! , als ze haar vonden herkende ze haar , als de indringer die soms langs komt . Nou vandaag kwam ze weer op bezoek . Ze haatte de shadowclan , maar vond het grappig om in problemen te komen . Een geluidje rlde haar oren binnen en deed de poes poes omdraaien haar  ogen gefocust op het muisje onder  het blad . Ze moest iets mee brengen voor haar clan . Want als ze weer met lege poten thuis zou komen , zou Firestar haar weer terug naar de apprenticen sturen om te leren hoe je met jagen ! . Snel schoot ze op het beestje af en maakte het af met een krachtige slag van haar poot . Ze wist dat ze anders jeg als andere maar dit was haar manier ! . Ze nam het beestje tussen de kaken en rende terug naar de grens dit was haar lieveling's stuk rennen met prooi tussen de kaken naar thunderclan begraven en terug . Ze rende het thunderpath op en begroef haar prooi en rende weer terug shadwclan in . Normaal joeg ze nooit , nou ja meestal . Maar dit keer moest het ! . Normaal liep ze gewoon rond en shadowclan opzoeken en bespiede . Meestal vonden ze haar niet , nou ja soms vonden ze haar niet , mee stal wel maar ja ? Wat maakt het uit ! .  Ze trippelde rustig verder toen een geluid achter haar en de geur van shadowclan haar neus binnen drong . Normaal zou je vluchten maar dit keer gingen we het anders spelen "Goed ik ben erbij ! " Ze bleef stokstijf stilstaan "Maar probeer me maar eerst te vangen! " .  Met snelheid sprong ze weg en glipte langs de bomen .
Terug naar boven Ga naar beneden

Hey i'm back [ open voor shadowclan ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Never give up [open voor tc ]
» The first Ceremonie. {Open voor Tc}
» Last time (Open voor WC)
» Preystealer ? [ open voor tc]
» What do you meen ?.[ open voor riverclan ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: ShadowClan-