IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

A little accident .... [ open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Moon

Moon

PROFIELAantal berichten : 22
Punten : 10327
Registratiedatum : 02-11-14
RPG SHEET

A little accident .... [ open] Empty
BerichtOnderwerp: A little accident .... [ open] A little accident .... [ open] Emptydo dec 04, 2014 10:42 pm

De poes strompelde door het hoogland haar lichaam voelde ijskoud aan en ze rilde van kop tot poot . De kussentjes onder haar poten waren gescheurd en bloedde hevig en sommigen stukken van haar pels bungelde nog altijd aan de rotsen . Elke stp die ze voortzette scheurde het alsmaar een beetje meer open . Donker bloed vormde een pad van roodheid ( wtf wat is dit voor  woord !) . En ze wist dat ze met dit stomme idee er niet zo vanaf zou komen zonder schrammetje het duizelde haar van de klappen tegen haar mooie kopje . Haar lange vacht zat in de klit en enkele stroompjes bloed gleden naar beneden . De poes keek op toen nog een andere geur opdook ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudstar
Leader
Cloudstar

PROFIELAantal berichten : 96
Punten : 10427
Registratiedatum : 25-10-14
Leeftijd : 24
Accounts : Cloudstar <WC>
Dawnheart <RC>
Fireblaze <TC>
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: There are times that I hate you cause I can't erase. The times that you heart me and put tears on my face

A little accident .... [ open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little accident .... [ open] A little accident .... [ open] Emptyvr dec 05, 2014 5:42 pm

Cloudstar voelde de ijzige wind stevig door haar wintervachtje waaien. Kort rilde ze van de ernstige kou. Laat dit geen ernstige winter worden... Bad ze zachtjes aan Starclan. Ze wilde niet dat haar clan eronder zou leiden. Er zal waarschijnlijk ernstig voedsel tekort komen en Cloudstar zal dan een groot probleem krijgen. Ze wist niet veel van medicijnen af en ze had wel echt een medicijnkat nodig. Anders zou dit vreselijke gevolgen hebben voor de clan, waar ze liever niet aan dacht. Zuchtend keek ze naar de grijze, donkere lucht. Hopelijk ging het niet regenen. Maar dat was niet Cloudstars probleem, Starclan probeerde haar wat te vertellen, dat voelde ze. Als ze droomde leek Starclan haar te waarschuwen, ze begreep alleen niet waarom en waarvoor. Soms was leiderschap echt zwaar, iets wat bijna niemand begreep. Soms leek het wel alsof je even pauze nodig had, maar je kon de clan niet in de steek laten. Ze hebben een leider nodig. Zuchtend staarde ze voor zich uit toen ze ineens iets verderop iets zag bewegen. Toen Cloudstar goed keek en rook, rook ze dat het Windclan was. Haar eigen clan?! Vlug rende ze naar de poes toe die daar aan het strompelen was. Geschrokken keek Cloudstar Moon aan. Wat had die nou gedaan? ''Moon... Wat is er gebeurd?'' Vroeg ze bezorgd. Als hier een andere kat achter zat! Maar ze mocht niet snel conclusies trekken. Ze keek achter de kat, waar een spoor van bloed haar pad vormde. Wat had die kat in hemelsnaam gedaan? Waar had ze uitgehangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon

Moon

PROFIELAantal berichten : 22
Punten : 10327
Registratiedatum : 02-11-14
RPG SHEET

A little accident .... [ open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little accident .... [ open] A little accident .... [ open] Emptyvr dec 05, 2014 6:31 pm

"Gevalle ..."  stelde Ze haar leader gerust , wetende dat dit niet zou helpen . "Ik had het stomme idee dat konijn te kunnen pakken , maar hij was iets leniger ... "  zuchtte ze "Ik hoop dat er niks mis is met m'n kits ... "  De wit grijze poes was op het punt van instortte het zou niet lang meer duren voor ze zou jongen en als er  iets mis ging ... zou ze dat zichzelf nooit vergeven . "Het word een koud bladkaal ... , wat ben je van plan te doen ? ".  miauwde ze vriendelijk en bezorgd . Ze voelde een rilling langs haar rug glijden , bladkaal kwam misteriuse moorden wat zal er nog komen ? \
spelling !!! srry 
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudstar
Leader
Cloudstar

PROFIELAantal berichten : 96
Punten : 10427
Registratiedatum : 25-10-14
Leeftijd : 24
Accounts : Cloudstar <WC>
Dawnheart <RC>
Fireblaze <TC>
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: There are times that I hate you cause I can't erase. The times that you heart me and put tears on my face

A little accident .... [ open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little accident .... [ open] A little accident .... [ open] Emptyvr dec 05, 2014 10:28 pm

"Gevalle ..." Probeerde Moon Cloudstar gerust te stellen. Niet dat dat echt ging. Achterdochtig bekeek de leader de poes, die elk moment leek in te storten. Gevallen... Juist. "Ik had het stomme idee dat konijn te kunnen pakken , maar hij was iets leniger ... " Zuchtte ze. Alsof dit Cloudstar overtuigde. Nee, totaal niet. Vervolgens begon Moon over de kits en of die wel oké waren. Natuurlijk hoopte Cloud van wel, maar ze keek de poes nog steeds indringend aan. ''Moon, ik vraag het nog een keer. Waar hing je uit.'' Zei ze op een ietwat strenge, scherpe toon. Misschien niet helemaal gepast, maar ze hield er niet van als katten tegen haar logen. Moon had nu de keus om de waarheid te vertellen, of nog steeds te liegen. Ze mocht zelf bepalen. Als ze zou liegen dan zou Cloudstar het daar maar bij laten, maar ze zou de poes in de gaten houden. Vervolgens begon Moon over bladkaal, en wat Cloudstar van plan was te doen. Al konden ze niet meer doen dan afwachten. En voor een medicine cat zorgen. Maar Cloudstar gaf geen antwoord, ondanks Moon vriendelijk en bezorgd had geklonken. Ze wilde eerst haar antwoord voro ze zelf zou antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon

Moon

PROFIELAantal berichten : 22
Punten : 10327
Registratiedatum : 02-11-14
RPG SHEET

A little accident .... [ open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little accident .... [ open] A little accident .... [ open] Emptyvr dec 05, 2014 10:43 pm

Moon raakte plots erg geïriteert "Goed , ik was aan het klimmen ... op de rotsen en viel ! "  zuchtte ze , nou dat was er uit ... Ze hield van klimmen en rennen door de vlaktes en gevechten aan gaan . Maar ook was ze erg loyaal en vriendelijk . "Ik kon het niet laten toen ik die klif zag moest ik het gewoon doen ! "  begon ze in paniek en begon op haar poten te wippen van zenuwen . Cloudstar was de genen die haar bij de clan nam in vertrouwen en dat kon onmogelijk vergeten .
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudstar
Leader
Cloudstar

PROFIELAantal berichten : 96
Punten : 10427
Registratiedatum : 25-10-14
Leeftijd : 24
Accounts : Cloudstar <WC>
Dawnheart <RC>
Fireblaze <TC>
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: There are times that I hate you cause I can't erase. The times that you heart me and put tears on my face

A little accident .... [ open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little accident .... [ open] A little accident .... [ open] Emptydo dec 11, 2014 4:31 pm

"Goed , ik was aan het klimmen ... op de rotsen en viel ! " Kwam er geïrriteerd uit. Cloudstar keek Moon verbaasd aan. Was dat het enige? Ze dacht dat Moon was aangevallen, doordat ze in het territorium van een andere clan was gekomen. "Ik kon het niet laten, toen ik die klif zag moest ik het gewoon doen ! " Zei ze nu plots bijna in paniek. Cloudstar keek haar neutraal aan. Als dat alles was. ''Rustig, Moon. Ik dacht dat je naar andere territoria was gegaan.'' Gaf ze zelf eerlijk toe. Zo zag het er namelijk wel uit. ''Ga anders terug naar het kamp. Rust daar wat uit en zorgt dat een andere kat je helpt met je wonden.'' Antwoordde ze. Ze zou geen straf voor Moon verzinnen. Wat had ze tenslotte misdaan? Het was haar eigen schuld geweest om te gaan klimmen, vooral nu ze kittens met zich meedroeg. ''Oh, en Moon...'' Begon Cloudstar voor Moon terug naar het kamp zou lopen. ''Kijk voortaan wat beter uit. Het is te gevaarlijk om zoiets te doen terwijl je je kittens met je meedraagt.'' Maakte ze haar zin af voor ze verder het territorium inliep om te controleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

A little accident .... [ open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little accident .... [ open] A little accident .... [ open] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

A little accident .... [ open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» It's my end [Open]
» All alone {Open}
» Everytime I wonder... {Open}
» Remember me {OPEN}
» One more time {Open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: WindClan-