IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Free Like In A Hunt! Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

Free Like In A Hunt!   Open Empty
BerichtOnderwerp: Free Like In A Hunt! Open Free Like In A Hunt!   Open Emptydo nov 27, 2014 6:05 pm

Lichtvoetig trippelde Garlicpaw door het bos. Bij elke pootstap rook ze de planten die ontspruiten in de bemodderde aarde, de frisse verse lucht, en... Waterrat!
Een straaltje verrukt kwijl druppelde uit zijn bek toen hij een bruin gestalte wat verderop zag, dat geconcentreerd tussen twee sparboomwortels scharrelde. Meteen liet de jonge Apprentice zich in jachthouding zakken, sloop met zijn blik gericht naar de bruine waterrat en bedwong zijn poten gespannen te houden, zodat hij geluidloos tot bij de prooi kon komen.
Toen hij dichtbij was schoten de rat zijn kraaloogjes even opzij, maar het was te laat voor het dier. Garlicpaw stootte zich verrukt af e, liet zijn klauwen in vers vlees zinken.
Achter hem verscheen een slanke zwarte kater. Het was zijn vader, Ravencry. Goed werk," glimlachte hij vriendlijk. Dankbaar gaapte Garlicpaw hem aan voor hij een lichte blos op zijn wangen kreeg. "Dankje."
Hij vervolgde zijn pad tot het camp, waar een kat op het tafereel verscheen. Hallo," begroette hij zijn Clangenoot. "Zin om een hapje mee te eten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfeather

Owlfeather

PROFIELAantal berichten : 10
Punten : 10308
Registratiedatum : 04-11-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Rozenburg
Accounts : Firestar (Tc)
Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 8 Years!
Partner: Love is lie, I am honest.

Free Like In A Hunt!   Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Like In A Hunt! Open Free Like In A Hunt!   Open Emptyvr nov 28, 2014 6:24 pm

Owlfeather was zoals zij dagelijks deed het kamp uitgegaan, om van haar oude dag te kunnen te genieten. Ze was nog warrior, maar lang zou het niet duren voor ze zich bij de elders zou moeten voegen. Slierten prooilucht vulden haar neusgaten maar ze negeerde deze.
De frisse lucht stroomde over haar witte, bleke vacht en ze deed heel eventjes haar ogen genietend dicht.
Als er een levensgenieter in deze clan zat was zij dat wel. Ze had meer gevechten meegemaakt dan de dagen die het leven van de gemiddelde warrior telde.
Ze had meer katten verloren dan er grote vergaderingen waren geweest en had meer bloed gezien dan het water wat zij altijd met volle teugen dronk.
Ja, een oude poes die veel had meegemaakt moest overal wel van kunnen genieten om de dag door te komen. Plots vulde de geur van kat haar neus, en ze herkende deze meteen. 'Garlicpaw.' Owlfeather liep verder in een strak tempo tot ze de jonge apprentice tegen het lijf liep. ''Hallo," Begroette de leerling haar. "Zin om een hapje mee te eten?" Owlfeather liet een lachje over haar mond rollen en keek de leerling aan. 'Dat aanbod zal ik niet snel afslaan, toch? Niet voor zo'n jachttalent als wie nu voor me staat.' Ze glimlachtte eventjes speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

Free Like In A Hunt!   Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Like In A Hunt! Open Free Like In A Hunt!   Open Emptyza nov 29, 2014 8:11 am

De slanke verschijning van Owlfeather liet een lachje over haar mond rollen.'Dat aanbod zal ik niet afslaan, toch? Niet voor zo'n jachtalent dat voor mij staat,' sprak Owlfeather speels. Blozend boog Garlicpaw zijn kop voor hij de waterrat op de drassige grond liet neervallen. Toen hij zijn kop oprichtte, likte hij de vacht van zijn borst. 'Ach,' murmelde hij gevleid toen hij in haar lichte ogen keek. 'Zo'n jachtalent ben ik ook niet...' Met een schok besefte hij dat Ravencry wat verderop stond met een glimlach over zijn lippen. "Maar de beste wateratkager kan je mij wel noem, ja," mauwde hij en stak fier zijn borst vooruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfeather

Owlfeather

PROFIELAantal berichten : 10
Punten : 10308
Registratiedatum : 04-11-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Rozenburg
Accounts : Firestar (Tc)
Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 8 Years!
Partner: Love is lie, I am honest.

Free Like In A Hunt!   Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Like In A Hunt! Open Free Like In A Hunt!   Open Emptyzo nov 30, 2014 7:18 pm

'Ach,' Murmelde de apprentice. 'Zo'n jachtalent ben ik ook niet...' . Owlfeather grinnikte even. "Maar de beste wateratkager kan je mij wel noem, ja," Miauwde hij door en hij stak zijn borst fier vooruit, waardoor een geamuseerde miauw uit Owlfeather haar mond wist te ontsnappen. 'Als ik jou zo kan noemen, zal ik dat wel doen.' Miauwde ze terwijl ze op haar oude sarcastische toon terugviel. Ze stak haar staart sierlijk in de lucht en miauwde verder: 'Gelukkig ben jij nog jong en krachtig.' Owlfeather liet haar staart weer rusten die inmiddels onder de modder zat. 'Zin om wat te jagen?' Stelde ze voor, met een verwachtingsvolle glinstering in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

Free Like In A Hunt!   Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Like In A Hunt! Open Free Like In A Hunt!   Open Emptyzo nov 30, 2014 7:49 pm

'Zin om wat te jagen?' bood Owlfeather aan. Garlicpaw voelde een steek vnnuitputting in zijn borst, maar deze oudere Warrior leek erg vriendlijk en een aanbod afslaan was niet echt beleefd... Met een gretige zwiep van zijn staart antwoordde de jonge lezing:'Ok! Ik doe het!'
Garlicpaw schoot vooruit in de drassige wouden tot plots een slank gestalte voorbij gleed, en hem scherp liet stoppen. Het leek op een worm, maar het was groen en ratelend kronkelde het naar de leerling zijn richting. 'Wat is dat?!' siste Garlicpaw met zijn haren overeind gezet, waardoor hij veel groter leek dan normaal. Jachtlust borrelde in zijn borst op. 'Laten we het aanvalle,!' gilde hij toen met een fonkeling van voldoening, maar voor hij oo een antwoord wachtte, schoot hij de groene worm achterna en gaapte met zijn klauwen naar de huid, die zijn klauwen net schampten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfeather

Owlfeather

PROFIELAantal berichten : 10
Punten : 10308
Registratiedatum : 04-11-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Rozenburg
Accounts : Firestar (Tc)
Graycloud (Wc)
Darkpaw (Rc)
Nightkit (Sc)
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 8 Years!
Partner: Love is lie, I am honest.

Free Like In A Hunt!   Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Like In A Hunt! Open Free Like In A Hunt!   Open Emptydi dec 02, 2014 9:17 pm

:'Ok! Ik doe het!' Miauwde de kat tegenover haar. De leerling schoot vooruit en Owlfeather ging achter hem aan. Plots trok iets Garclicpaw zijn aandacht en Owlfeather glimlachtte bij het zien van het onschuldige beestje. 'Wat is dat?!' Siste Garclicpaw, met zijn haren rechtovereind gezet. 'Laten we het aanvalle,!' Gilde de leerling voor hij achter het beestje aan ging. Owlfeather zuchtte en wenkte de leerling met haar staart. 'Dan mag je het nu opeten, als je het lekker vind.' Een glimlachje rolde over haar mond en ze snoof de lucht op, waar ze een spoortje muis in ontdekte. 'Wat ruik je voor prooi?' Vroeg de poes. 'Leerlingen..' Dacht ze grinnikend.

~Short srry
Terug naar boven Ga naar beneden
Garlicpaw

Garlicpaw

PROFIELAantal berichten : 100
Punten : 10351
Registratiedatum : 21-11-14
Leeftijd : 22
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 9 moons
Partner: A partner *sighs*

Free Like In A Hunt!   Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Like In A Hunt! Open Free Like In A Hunt!   Open Emptywo dec 03, 2014 1:28 pm

'Dat mag jz nu opeten, als je het lekker vind.`  Garlicpaw had de Groene geschubde worm nog niet een gevangen voordat Owlfeatjer meerdere vragen stelde. Maar door de wind die in zijn oren suisde verging haar stem en zoefde hij het groene gestalte achterna. 
Plots draaide Geschubde worm hem:nijdig om. Ratelend wendde de slang aich tot zijn aanvaller terwijl hij aanstalten maakte om naar voren te schieten. Garlicpaw bewonderde de moed van het beestje. Als hij een muis geweest zou zijn, zou hij de poten genomen hebben.
Maar tijd om nieuwsgierig te doen kreeg hij niet. De kronkel schoot naar hembtoe en boorde zijn twee puntige tanden in Garlic`s schoudee.
`Aah!' gilde de cypese kater en hij wou jankne als een kitten, maar het gevoel in zijn poten vloeide weg en hij viel, zijn gevoel wegnemend, op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Free Like In A Hunt!   Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free Like In A Hunt! Open Free Like In A Hunt!   Open Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Free Like In A Hunt! Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» All alone {Open}
» It's my end [Open]
» Mouses in the sky {Open}
» Remember me {OPEN}
» One more time {Open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: ShadowClan-