IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Intruder!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Intruder! Intruder! Emptyvr sep 19, 2014 4:26 pm

Wolfstar



Intruder! 23kp8ghWolfstar proefde de lucht, maar rook alleen de geur van een rotte vis die op de oever lag. Waarschijnijk had een of andere Apprentice die daar laten liggen. Ze keek om zich heen en trippelde naar de treurwilg. Dit was Wolfstar's favoriete plek. Het riep oude herinneringen in haar op ze kenden deze plek vanaf dat ze kitten was. Ze glipte altijd het Camp uit en ging hier dan altijd spelen, en als Apprentice ging ze hier altijd zwemmen met de andere Apprentices als het warm was. Soms mistte de grijze poes die tijd, nu ze een Leader was had ze het altijd maar druk! Ze staarde naar de overkant, daar had de ThunderClan hun Territory. Wolfstar verstijfde bij een geluid in de bosjes. Ze langzaam draaide zich om en luisterde, maar hoorde niets meer, waarschijnlijk was het gewoon een vogel geweest. Maar voor de zekerheid proefde ze lucht nog een keer. dit keer rook ze geen vis meer, maar een nog ergere stank. Rogue.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Memphis

Memphis

PROFIELAantal berichten : 15
Punten : 10544
Registratiedatum : 19-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons
Partner: Wolfstar

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyvr sep 19, 2014 8:19 pm


Memphis
Words: 172 (short) Tag: Wolfstar

   De kater zat onder een treurwilg met gezonde, groene blaadjes. Een rivier stroomde langzaam vlakbij hem. Het stonk naar rotte vis, maar dat maakte hem niet veel uit. Het was zonnig en warm. Hij wist dat hij zich op Clanterritory bevond, maar die katten waren toch te dom om hem te pakken. Én hij kon de poezen altijd nog verleiden. Zijn maag knorde zachtjes. Tijd om te jagen. Memphis stond op, rekte zich uit en geeuwde zachtjes. Hij snoof de lucht op. Geen RiverClan. Mooi. Hij spurtte onder de treurwilg vandaan, rende naar de bosjes en rook of er een prooi was. In plaats van prooi, rook de kater een andere geur. RiverClan. Een poes. Sterk, jong. Hij stapte rustig op de poes af. Een grijze poes. Sterk, zoals hij al gedacht had. "Goedemiddag. En jij bent?" Hij wist dat hij zich op haar territory bevond. Hij wist dat ze alle reden had om hem aan te vallen. Hij wist dat hij een groot risico nam. Maar hij was niet anders gewend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyvr sep 19, 2014 8:44 pm

Wolfstar



Intruder! 23kp8gh Wolfstar draaide zich om toen een knappe kater verscheen. Zijn felle groene ogen waren de groenste ogen die Wolfstar ooit had gezien, en spieren rimpelden onder zijn zandkleurige pels. De kater droeg een sterke geur van rogue, die Wolfstar die maar alte goed kende. "Goedemiddag. En jij bent?" miauwde de kater rustig. Wolfstar staarde de kater verbaasd aan. Meestal rent een Rogue weg als die haar ziet, maar deze keer niet. "Wat doe jij hier! Dit is RiverClan Territory!"

Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Memphis

Memphis

PROFIELAantal berichten : 15
Punten : 10544
Registratiedatum : 19-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons
Partner: Wolfstar

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyvr sep 19, 2014 9:05 pm


Memphis
Words: 95 (short) Tag: Wolfstar

"Wat doe jij hier! Dit is RiverClan Territory!" De kater zette grote ogen op. Nep, natuurlijk. Zijn blik versmalde meteen naar dunne, helse spleetjes."Kan het niet wat vriendelijker?" Een duivels lachje speelde om zijn mond. Hij bedekte het met een charmante glimlach. "Ik kwam hier zoeken naar de perfecte poes. En zo te zien heb ik die net gevonden." Hij zal haar krijgen. Memphis wachtte geduldig af, nog steeds rustig en nog steeds met die glimlach. Ze móést en zóú een crush op hem krijgen. Daar zou hij wel voor zorgen. Operatie heartbreaker was begonnen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyvr sep 19, 2014 10:12 pm

Wolfstar



Intruder! 23kp8gh"Kan het niet wat vriendelijker?" miauwde de kater rustig. "Ik was gewoon opzoek naar de de perfecte poes, en zo te zien heb ik die net gevonden." De kater staarde Wolfstar aan. Zijn groene ogen gloeiden charmant en hij glimlachte. Wat was deze kater van plan? "Vertrouw nooit een Rogue..." De stem van haar mentor spookte nog altijd in Wolfstars gedachten, alsof hij nog leefde en naast haar stond. De pijn van zijn dood was nog niet weggetrokken. Wolfstar zag de hele scene voorbij flitsen, de geluiden van het gevecht, de smaak van bloed in Wolfstars -Toen nog Wolfpaw- bek en haar mentor dood op de grond, zijn witte vacht rood gekleurd van het bloed dat uit zijn wonden stroomde... Wolfstar schudde die gedachtes van haar af , ze moest gefocust blijven op deze indringer. "Ik trap niet in die charmes van je!" siste Wolfstar nog altijd woest."Weg van RiverClan Territory!"

Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Memphis

Memphis

PROFIELAantal berichten : 15
Punten : 10544
Registratiedatum : 19-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons
Partner: Wolfstar

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyza sep 20, 2014 11:49 am


Memphis
Words:  158 Tag: Wolfstar

  Bloed gonsde op uit haar donkere ogen. Mooie ogen. Fel. Gezond. Sterk. Het deed Memphis ergens aan denken. Een warm gevoel uit het verleden. Een knappe grijze poes. Precies zoals deze.


Een warm gevoel. Een slanke, knappe poes kwam zijn kant op. Ze was angstig. Hij nam haar onder zijn hoede. Ze was lief. Hij was lief. Ze werd zwanger. Tijdens de bevalling kwamen de problemen. De kittens werden doodgeboren. Zij ging dood door bloedtekort. Hij was er kapot van...


Snel schudde de knappe, zandkleurige kater zijn gedachten weg. Die poes was dood. Maar ze leek herboren. De poes die voor hem stond, gaf hem een warm gevoel. Precies hetzelfde gevoel. Hij kon toch niet? Niet toegeven aan die zwaktes! "Ik trap niet in die charmes van je!" Siste de poes boos. "Weg van RiverClan Territory!" Hij haalde zijn schouders op. Triest. Hij was dus echt...? Hij haalde diep adem en keek haar rustig aan. "Waar slaat dit op?" De kater stond ietwat nerveus voor haar. "Ik ben Memphis. En jij bent?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyza sep 20, 2014 11:57 am

Wolfstar



Intruder! 23kp8gh Wolfstar staarde de zandkleurige kater aan. Hij dacht ergens aan, maar aan wat? "Hij bedriegd je..." De stem van haar mentor galmde door haar gedachten. "Waar slaat dit op!"miauwde de kater. "Ik ben Memphis en jij bent...?" Wolfstar keek de kater aan. Had ze nou een gesprek met een Rogue zonder hem aan te vallen? Ze staarde in zijn groene ogen. Het maakte haar warm van binnen en ze koelde wat af, wat kon het voor kwaad deze kater er toe te wijzen dat dit haar territory was? "Ik ben Wolfstar Leader van de RiverClan!"


Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Memphis

Memphis

PROFIELAantal berichten : 15
Punten : 10544
Registratiedatum : 19-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons
Partner: Wolfstar

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyza sep 20, 2014 12:52 pm


Memphis
Words:  58 Tag: Wolfstar

  Het warme gevoel ging verder. Het werd echt. Hij was echt verliefd. Of leek het maar zo?  "Ik ben Wolfstar Leader van de RiverClan!"  Hij lette niet op. Memphis keek Wolfstar verliefd aan. Ze sidderde ietwat. "Ehm, hallo denk ik?" Hij wou weer gebonden zijn. Voor altijd dit keer. Kittens krijgen, ze zien opgroeien... "Ooit gedacht aan kittens?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyza sep 20, 2014 1:43 pm

Wolfstar



Intruder! 23kp8gh Wolfstar keek de zandkleurige kater aan. "Ehm hallo denk ik..."miauwde hij. Wolfstar keek raar op. Waar was die charmeur gebleven? "Ooit gedacht aan kittens?" miauwde de kater vriendelijk. Wolfstar zag dat hij het meende en keek in zijn groene ogen waar een flits van verliefdheid te zien was .
Luister niet naar hem... De stem van haar mentor klonk door haar hoofd Je bent een leader.... het woord kittens kwam als een klap van schok Wolfstar tegemoet. Ooit had ze over kittens gedacht toen ze nog een partner had. hij was niet gestorven, ze gingen gewoon uit elkaar. Ze keek de kater aan die nerveus naar haar keek. "Ja daar heb ik eens over na gedacht, maar ik kan het nog eens overwegen na te denken..."

[/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Memphis

Memphis

PROFIELAantal berichten : 15
Punten : 10544
Registratiedatum : 19-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons
Partner: Wolfstar

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyza sep 20, 2014 5:08 pm


Memphis
Words: 73 Tag: Wolfstar

Memphis zag dat de knappe poes schrok. "Ja, daar heb ik eens over na gedacht, maar ik kan het nog eens overwegen na te denken..." De kater wendde zijn blik af. "Zou je... Zou je kittens willen met mij?" Zo, dat was gezegd. Als ze nee zou zeggen, zou hij gaan. Voorgoed. Hij zou haar nooit meer lastigvallen. Als ze ja zei, bleef hij een tijdje. De keus was nu aan de Leader.

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10907
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyzo sep 21, 2014 10:33 am

Wolfstar



Intruder! 23kp8gh "Zou je kittens met mij willen?" miauwde de kater nerveus. Wolfstar staarde Memphis aan. "Vertrouw hem niet, het is een Rogue!" Wolfstar negeerde het. "Dit is mijn keus!" Mompelde ze woest. Zo zacht dat de kater haar niet hoorde. Ze schudde alle gedachtes van haar af, haar mentor dood op de grond, haar ex en haar woestheid als ze nu een paar werden, zou hij zich dan kunnen aan passen aan de StarClan en misschien zich zelf aansluiten bij de RiverClan? "Daar moet ik nog over nadenken. Ik moet nu terug naar mijn Clan. Morgen, zelfde tijd hier bij de wilg."miauwde ze ongemakkelijk. Ze wou niet weg, ze wou hier blijven maar haar clan ging voor. "Tot morgen dan...? "

Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Memphis

Memphis

PROFIELAantal berichten : 15
Punten : 10544
Registratiedatum : 19-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda
RPG SHEET
Cat
Gender: Tom-Cat
Age: 37 Moons
Partner: Wolfstar

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Emptyzo sep 21, 2014 11:52 am


Memphis
Words:  96 Tag: Wolfstar

 
Het duurde lang voor ze antwoord gaf. Ze mompelde iets, maar zo zacht dat hij het net niet kon horen. Eindelijk gaf ze antwoord. "Daar moet ik nog over nadenken. Ik moet nu terug naar mijn Clan. Morgen, zelfde tijd hier bij de wilg." Memphis keek haar opgelucht en warm tegelijkertijd aan. "Morgen ben ik er." Deze ontmoeting kon geen toeval zijn geweest. Hij wist nog goed toen hij zelf Clankat was. Een vrolijke tijd. De leader had vast tegen iedereen gezegd dat hij dood was. Niet dus. "Tot morgen dan...?" "Tot morgen!"

End
https://warriorcats.forumactie.com/t16-everytime-i-see-you-i-go-lalalala

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Intruder! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intruder! Intruder! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Intruder!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: RiverClan-