IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Stranger in paradise [Memphis]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
BlackJack

BlackJack

PROFIELAantal berichten : 4
Punten : 10377
Registratiedatum : 09-11-14
Leeftijd : 24
Accounts :
Brookpaw (Tc)►
RPG SHEET

Stranger in paradise [Memphis] Empty
BerichtOnderwerp: Stranger in paradise [Memphis] Stranger in paradise [Memphis] Emptyzo nov 09, 2014 8:11 pm


Life is like a coin.
You can spend it any way you wish,
but you only spend him once.


BLACKJACK

Blackjack wandelde tussen de vier bomen door en sprong op een grote rots. Hij snoof, dus dit waren dé vier bomen van de kattenclans? Best een beetje saai voor een "heilige" plek. Maar ja, waren alle gewijde plekken dat niet? Hij moest denken aan het grote, grijze gebouw in het staartlozenkamp*, waar het ijskoud was en in het midden een vastgepinde staartloze hing. Het vreemdste van al was dat niemand hem ervan hielp, dus had Blackjack het zelf maar geprobeerd. Een boze Twoleg had hem vastgepakt en buiten gesmeten. Stank voor dank, dacht Blackjack geïrriteerd, probeer ik eens iemand te helpen, zijn ze nog niet tevreden. Hij keek nog eens goed naar de bomen, maar kon buiten hun grootte niets bijzonders opmerken. Zonlicht scheen door de eikenblaadjes op de rots waar hij zat en maakte hem slaperig. Tijd voor een schoonheidsslaapje, gaapte hij.

*kerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stranger in paradise [Memphis]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Wolf x Memphis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: Others-