IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Blues in the night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 10973
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night - Pagina 2 Emptyza nov 15, 2014 9:51 pm

Wolfstar
Wolfstar



Word: ### || Tags: Brookpaw

Blues in the night - Pagina 2 23kp8ghWolfstar voelde de pijn maar al tegoed , ze kneep haar ogen dicht en zag Brookpaw haar richting in stappen "Gaat het ?"  vroeg hij voorzichtig . Wolfstar sperde haar ogen wijd open een geur kwam dichterbij , een bekende geur ze zwiepte met haar staart als teken dat het katertje op zijn hoedde moest zijn . Ze wist dat de geur vijandelijk was "Dark doet gewoon raar " miauwde haastig , de geur kom te dichtbij ! . Ze staarde vastberaden naar de apprentice hopend dat hij het ook rook "Wees op je hoedde ! "...

Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10626
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night - Pagina 2 Emptyma nov 17, 2014 8:59 pm

'Darkstar doet gewoon raar,' herhaalde Wolstar. Plots sperde ze haar ogen open en ze zwiepte met haar staart. 'Wees op je hoede!' mauwde ze vastberaden. Brookpaw keek om zich heen of hij kon zien waardoor Wolfstar zo waakzaam was. Brookpaw's neus was niet zo goed, en hij kon ook niets verdachts reuken. De nacht was nog steeds donker en stil, maar langzaamaan werd het weer lichter. Brookpaw zuchtte, 'Ik moet er maar eens vandoor,' mauwde hij, straks zouden ze ongerust worden in het kamp. Hoewel, nu hij erover nadacht, niemand zou hem missen. Niemand die het erg zou vinden als hij niet meer terug kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden

Blues in the night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: Others-